  • Data: 2015-12-04 18:34:03
    Temat: Re: Anglicy podsluchuja
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-04 o 12:39, J.F. pisze:

    > Mozesz rozpoznawac, czy mikrofon wylapuje cos ciekawego, rozmowy
    > kompresowac i np co 5 minut w szybkiej i krotkiej transmisji wyslac.

    > Tylko jak wiedziec kiedy ta transmisja ? Przez ta dodatkowa diodke z
    > antenka ?

    Preferencje - Użycie danych - czas 6 lis do 4 gru
    System android 25MB
    Multimedia - 21 MB
    Sklep Google - 1,9MB
    reszta poniżej megabajta.

    Tylko teraz nich ktoś mi wytłumaczy co to są te multimedia ?
    Bo filmów czy muzyki nie słuchałem/ściągałem.
    Dodatkowa informacja to że wszystko było w tle, pierwszy plan
    0,00 B. :-)
    Android 4.2.2.