  • 11. Data: 2010-10-30 21:06:01
    Temat: Re: Angielskie światła w motocyklu - czy czepiają się za granicą?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 30 Paź, 22:47, Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> wrote:

    > Artur, ale ossso  Ci chodzi - prawde napisal.

    Ty cicho bonc bo tez masz motocykl z angli! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-10-30 21:29:38
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Mystik wrote:

    > Jak rozumiem, wg Ciebie Zomo zabierało dowody rejestracyjne? Taka
    > drogówka dawno temu? Ile masz lat? 15?
    >
    > A wracając do tematu. Oczywiście, że motocykl z takim światłem nie
    > powinien przejść przeglądu technicznego. Gdyby stacje diagnostyczne
    > pracowały tak jak mają, to człowiek nie miałby na drodze kopcących
    > diesli i nieoświetlonych przyczep. O plamach oleju nie wspomnę.

    A mnie zatrzymaliby dowody od wszystkich motocykli.
    K.

  • 13. Data: 2010-10-30 21:35:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 30 Paź, 23:29, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > A mnie zatrzymaliby dowody od wszystkich motocykli.

    Ale kto? ZOMO?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-10-30 21:36:13
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-30 23:06, AZ pisze:

    > Ty cicho bonc bo tez masz motocykl z angli! ;-)

    Tam z Anglii - swiatla pewnie i tak Chinczycy robiom ;)
    ... a moze nie???... ktoichtam...

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 15. Data: 2010-10-31 18:27:50
    Od: a...@h...pl

    Jacot <j...@m...pl> writes:

    > Z E homologacja?

    to takie sa

    http://www.louis.de/_30b4e76e0d93cb6f1cb1547f2aa8cde
    854/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10033678

    i na moją znajomość niemieckiego w Google Translate mają homologację E
    i TUV (w papierowym katalogu Louisa). I chuj.

    > Kiedys junakowy kolega Niemiec, jak tylko ujrzal Junaka mego to od
    > razu stwierdzil, ze w Niemcach nie mialbym szans na dopuszczenie z
    > powodu szkla oryginalnego. U nas jak dotad bez uwag;)

    To sie chyba zmienia, w zeszlym roku kazali swiecic na drzwi od
    warsztatu, a w tym facet wyciagnal takie pudlo z soczewką i tym mierzył.
    A może to dlatego, że to patronacka stacja ITS-u.

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 16. Data: 2010-10-31 18:34:51
    Temat: Re: Angielskie światła w motocyklu - wreszcie na temat
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    Prawdopodobnie:

    1 - nie przejdziesz przeglądu w przyzwoitej stacji;
    2 - ale i nie będziesz miał żadnych kłopotów na drodze.

    'Oślepianie' przez angielskie światła w Europie (i na odwrót) to w znacznej
    mierze urban legend. Poproś kogoś, żeby Ci przytrzymał motocykl i popatrz się
    nań od przodu. Znacznie bardziej oślepia chłopstwo jeżdżące dezelem z
    zezowatymi lampkami. Oczywiście policja może łapnąć, ale łapią nie na rzekome
    'oślepianie' tylko na rejestrację, a tej, jak wszyscy wiemy motocykl z przodu
    nie posiada.

    Przez ostatnie sześć lat jeżdżę albo polskim motocyklem po Anglii albo
    angielskim po Europie, bez najmniejszych związanych z tym problemów.

    Swoją drogą, co się z tą grupą porobiło... Dopiero post weterana-Jacota jest
    aby do rzeczy, cała reszta wcześniej to pół-trolling, żeby choć zabawny. Nie
    tak tu przed 13 laty, jak na prm zaczynałem wpadać, bywało.

  • 17. Data: 2010-10-31 18:47:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-31 19:34, t...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    >
    > Przez ostatnie sześć lat jeżdżę albo polskim motocyklem po Anglii albo
    > angielskim po Europie, bez najmniejszych związanych z tym problemów.

    Dokladnie tak. Ja od dwoch lat jezdze z "angielskim" reflektorem i nigdy
    mi nikt uwagi nie zwrocil na oslepianie. Przeglad tez zrobilem, Pan
    Diagnosta pytal o homologacje to mu pokazalem znaczek E costam. Wielkiej
    literki L na odblysniku juz nie zauwazyl :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 18. Data: 2010-11-01 06:48:32
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Przez ostatnie sześć lat jeżdżę albo polskim motocyklem po Anglii albo
    > angielskim po Europie, bez najmniejszych związanych z tym problemów.

    Dzięki, jeden problem w życiu mniej...

  • 19. Data: 2010-11-02 07:42:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

> [...]
    > zabawny. Nie
    > tak tu przed 13 laty, jak na prm zaczynałem wpadać, bywało.

    No, dawniej to się ludzie podpisywali chociaż. (:

    A wracając do wątku - w UK jest jakaś świetna moda ustawiania świateł
    najwyżej jak się da i niezwracania uwagi na to czy kogoś to oślepia.
    Więc angielskie czy nie angielskie - ustawić sobie należy światła aby
    prawidłowo oświetlały i nie oślepiały nadjeżdżających z przeciwka.

    --
    Jasio
    vfr vx etz