  • 1. Data: 2014-08-19 00:00:12
    Temat: Andrologia
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrologia - dziedzina medycyny zajmująca się budową, czynnościami
    fizjologicznymi, diagnozowaniem i leczeniem męskiego układu płciowego ze
    schorzeń (np. zapalenia, zaburzenia funkcji, ograniczona płodność,
    nowotwory), wad patologicznych w aspekcie endokrynologicznym, naczyniowym,
    operacyjnym, a także psychologicznym.

  • 2. Data: 2014-08-19 00:08:03
    Temat: Re: Andrologia
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:lstt1c$9db$1@dont-email.me
> [...]
    > schorzeń (np. zapalenia, zaburzenia funkcji, ograniczona płodność,
    > nowotwory), wad patologicznych w aspekcie endokrynologicznym, naczyniowym,

    Apletyzm - w psychologii oznacza brak umiejętności użycia danego obiektu
    (przedmiotu) w nietypowy, niestandardowy sposób, inny od pierwotnego
    przeznaczenia. Wpływa negatywnie na zdolność rozwiązywania problemów, radzenia
    sobie w sytuacjach nowych i nietypowych, ogranicza twórczość.
    :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-08-19 00:41:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message

> [...]
    > przeznaczenia. Wpływa negatywnie na zdolność rozwiązywania problemów,
    > radzenia sobie w sytuacjach nowych i nietypowych, ogranicza twórczość.

    Dobre! Szkoda tylko, że to fikcja literacka... Powinieneś wiersze pisać ;-)

  • 4. Data: 2014-08-19 00:53:32
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:lstvdc$nu1$1@dont-email.me :
    > "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Dobre! Szkoda tylko, że to fikcja literacka... Powinieneś wiersze pisać
    > ;-)

    Nie fikcja a fikascja i nie literacka :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiksacja
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2014-08-19 00:55:47
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    MichaelData(R) wydumał(a) w news:lsu19b$s6m$1@mx1.internetia.pl :

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiksacja_funkcjonalna :D

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 6. Data: 2014-08-19 01:21:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MichaelData(R)" <s...@o...com> wrote in message
    > Pszemol wydumał(a) w news:lstvdc$nu1$1@dont-email.me :
    >
    > Nie fikcja a fikascja i nie literacka :)
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiksacja

    "Palenie papierosów może być interpretowane jako fiksacja oralna,
    bowiem imituje ssanie piersi (szerzej zobacz: faza oralna)"

    Wisisz mi za czyszczenie klawiatury i monitora!
    Następna grupa której nie wolno czytać przy jedzeniu kolacji... ;-)

  • 7. Data: 2014-08-19 10:59:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał
> [...]
    >ze
    >schorzeń (np. zapalenia, zaburzenia funkcji, ograniczona płodność,

    A jak sie nazywa chorobliwy zachwyt nad wszystkimi produktami Apple ?

    I czy nie grozi popadnieciem w obled po smierci Jobsa - te stany
    lękowe "co z nami teraz bedzie" :-)

    J.

  • 8. Data: 2014-08-19 11:07:37
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>