  • Data: 2011-08-24 18:45:35
    Temat: Re: Android warjuje :(
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    atm wrote:

    > Kontakty mozesz wyslac w chmure lub jesli nie ufasz Googlowi
    > wyeksportowac na karte SD. Byc moze smsy zapisze Ci jakas
    > aplikacja z marketu.

    Nie jakaś, tylko któraś z poniższych:
    http://market.android.com/details?id=com.zegoggles.s
    mssync

    http://market.android.com/details?id=com.riteshsahu.
    SMSBackupRestore
    (wersja bezpłatna, z reklamami)
    http://market.android.com/details?id=com.riteshsahu.
    SMSBackupRestorePro
    (wersja płatna bez reklam)

    Te dwie aplikacje (nie rozróżniam płatnej i bezpłatnej jako
    osobne), są chyba najwyżej ocenianymi w markecie gdy chodzi
    o backup SMSów. Jednej z nich używam.

    > Zrobilbym hard reset i sprobowal
    > aktualizacje przez Kiesa, jesli bedzie nadal problem, mozesz
    > sprobowac z opcji w ustawieniach telefonu.

    Popieram, aktualizacja os nie zaszkodzi, a może pomóc.
    Jak nie na to, to na parę innych problemów..

    Albert Einstein (1879-1955)