eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Date: Sat, 10 Oct 2015 06:47:19 -0500

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mva9s1$gdk$1@dont-email.me...

    > a skąd system ma wiedzieć czy to WiFi jest "stacjonarne" czy nie?

    Nie doczytałeś chyba, bo piszę o tym w pierwszej wypowiedzi.
    Przy wpisywaniu hasła dla wifi jest w Windows 8, 8.1 i 10 po
    prostu ptaszek do zaznaczenia że jest to "metered connection".
    I jak się to zaznaczy to takie połączenie system traktuje tylko
    do połączeń wykonanych z ręki: czyli IE/Chrome albo aplikacje
    które się uruchomi z ręki, ale właśnie nie ściągane są upgrady,
    nie są aktualizowane rzeczy w tle (facebook, tweeter, itp).
    W Applu jest jeszcze lepiej, bo OSX on SAM ROZPOZNAJE, że
    wifi pochodzi z telefonu (tethering) i nawet ikona jest inna
    dla takiego połączenia - dwie łączące się obrączki zamiast
    pasków półokrągłych:
    http://photos2.appleinsidercdn.com/gallery/10861-330
    0-Screen-Shot-2014-10-22-at-81430-AM-m.png
    http://appleinsider.com/articles/14/10/22/get-your-m
    ac-online-anywhere-easily-with-os-x-yosemites-new-in
    stant-hotspot-iphone-tethering-feature
    No ale jak się samemu robi hardware i OSX i iOS to ma się
    więcej możliwości dogodzić klientowi niż gdy się zależnym jest
    od tego co sprowadził do wspólnego mianownika Google...