  • Data: 2012-01-27 13:59:32
    Temat: Re: Android - synchronizacja kalendarza z własnym serwerem
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-01-27, o godz. 12:32:52
    MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał(a):

    > Używam. Działa poprawnie, mimo że to beta, ale na wersji 2.2 i 2.3.

    A czy ma inteligentną synchronizację czy tylko alternatywy "phone always
    wins" i "server always wins"? CardDAV-Sync tego samego autora ma tylko
    to drugie podejście - trzeba się pilnować żeby nie stracić zmian przy
    najbliższej synchronizacji. Jakby chcieć synchronizować więcej niż
    jedno urządzenie to już w ogóle marnie wygląda.

    > Na 2.1 nie próbowałem. Może da się zrobić upgrade Twojego telefonu do
    > 2.2?

    Niestety, zablokowany bootloader, telefon dość niszowy. Chyba pora
    nauczyć się programować pod Androida i dopracować tego Kolaba (jego
    zaletą jest to, że nie wymaga specjalnego serwera DAV, wystarczy zwykłe
    konto IMAP, no i synchronizuje inteligentnie).

    --
    Jacek Midura