  • 11. Data: 2015-06-09 13:40:05
    Temat: Re: Android - sms - problem
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-06-09 06:28, kern pisze:

    > Dzięki za te informacje. Stawiam na pkt. a i b.
    > Mój telefon jest ok. Sporo smsów otrzymuję i nie ma problemów.
    >
    > Na razie zmieniłem kartę na Plus i będę namawiał korespondenta
    > na wizytę w salonie i sprawdzenie telefonu...

    Przypadek u mnie: SAMSUNG Galaxy Y (B5510) - model z fizyczną klawiaturą
    QWERTY i małą ilością pamięci RAM. Zainstalowałem Dysk Google, by móc
    przesyłać pliki i zdjęcia bezpośrednio w chmurę i telefon zaczął mi
    krzyczeć, że nie ma już wolnej pamięci. System zaczął zamykać aplikacje,
    by zwolnic pamięć, ale nic to nie dawało, bo kobylasta instalka dalej
    siedziała w pamięci. SMS-y też nie dochodziły i zamykał się "dialer" do
    wybierania numerów. Gdy odinstalowałem pamięciożerną aplikację to
    telefon odebrał niedostarczone SMS-y i inne jego funkcje również zaczęły
    działać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2015-06-11 06:42:26
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 09.06.2015 o 13:40, Krystek pisze:

> [...]
    > wybierania numerów. Gdy odinstalowałem pamięciożerną aplikację to
    > telefon odebrał niedostarczone SMS-y i inne jego funkcje również zaczęły

    Dobrze wiedzieć. Mój przypadek inny, bo mam bardzo prosty telefon.
    Zmieniłem sieć na Plus i część sms'ów ma aktualny timestamp ale nie
    zapisuje się do pamięci telefonu. Ginie po zamknięciu go.
    To znów coś nowego i niepokojącego...

  • 13. Data: 2015-06-16 17:19:43
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 06.06.2015 o 22:32, kern pisze:
    > Witam !
    > Mam telefon w Orange (prosty tylko sms+tel).
    > korespondent smarta z Androidem w Plus.
    > Około 60% sms'ów od Plusa nie dochodzi.
    > (dochodzą po 2-8 miesiącach)
    > Moje do korespondenta dochodzą bez problemu.
    >
    > Orange sprawdził swój system jest ok.
    > Konsultantka Orange twierdzi, że wina leży
    > w starej wersji Androida u korespondenta.
    > Ponoć on stwarza problemy przy wysyłaniu smsów.
    >
    > Ma ktoś pomysł jak temat skutecznie ugryźć ??
    > Czy faktycznie wina Androida ??
    > Pozdrawiam
    Dziękuję wszystkim za pomoc.
    Uzbrojona w wiedzę korespondentka poszła do salonu Plus.
    Tam podobno coś odblokowali w telefonie. Co nie wiadomo.
    W każdym razie sms'y zdają się dochodzić !

  • 14. Data: 2015-06-16 18:15:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Jun 2015 17:19:43 +0200, kern <k...@w...pl> wrote:
    > Uzbrojona w wiedzę korespondentka poszła do salonu Plus.
    > Tam podobno coś odblokowali w telefonie. Co nie wiadomo.
    > W każdym razie sms'y zdają się dochodzić !

    Zainstalowali jej program do smsów? ;)

    --
    Marek

  • 15. Data: 2015-06-17 19:55:44