  • 11. Data: 2014-10-07 00:37:56
    Temat: Re: [Android] rootowanie/odblokowanie
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    news:5432ba40$0$42958$c3e8da3$5e5e430d@news.astraweb
    .com...
    > wpadł mi w ręce telefon Samsunga SGH-T599N inaczej zwany Exhibition. czy
    > mógłby mi ktoś polecić skuteczna metodę zrootowania/odblokowania
    > (cokolwiek. chodzi głownie o bezwzględne uwolnienie się od obecnego
    > providera). z góry dzięki za rzeczową odpowiedź. <rs>

    Zgłosić się do operatora lub serwisu (najlepiej nieautoryzowanego - będzie
    taniej).
    Wpisać w google "Samsung SGH-T599N simlock (lub unlock)".
    Zajrzeć na znany portal aukcyjny/serwis ogłoszeniowy i przeszukać oferty pod
    hasłem "simlock samsung".

    Wiwo

  • 12. Data: 2014-10-07 03:43:59
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/6/2014 6:37 PM, Wiwo wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > Zgłosić się do operatora lub serwisu (najlepiej nieautoryzowanego -
    > będzie taniej).

    bedzie akurat drozej i to juz mam za soba w przypadku jednego z tych
    telefonow i przy okazji sprawdzic czy jest to mozliwe i jest. i to jest
    moim zdaniem pojscie na skroty. to mozna zawsze.

    > Wpisać w google "Samsung SGH-T599N simlock (lub unlock)".

    a myslisz, ze ty google odkryles. sprawdziles co tam dostales?

    > Zajrzeć na znany portal aukcyjny/serwis ogłoszeniowy i przeszukać oferty
    > pod hasłem "simlock samsung".

    wiesz. to tego nie trzeba byc specjalista, a takiego tutaj szukalem,
    przy okazaji sam sie chcialem czegos nauczyc. poza tym nie wiem o jakim
    serwisie ogloszeniowym mowisz, takze dzieki za czas, ale nie o to mi
    chodzi. <rs>

  • 13. Data: 2014-10-07 08:32:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-06 23:06, K pisze:

    > no ale zdejmowanie locka, czesto zapewne polega na flashowaniu softem z
    > rootem.

    Root i FLASH są to dwie zupełnie inne sprawy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-10-07 08:38:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-06 23:24, rs pisze:

    > tak o to mi chodzi, a w nawiasie wyjasnilem opisowo, o co mi dokladnie
    > chodzi. wiec pytam jeszcze rasz. czy wiesz jak zdjac SIM locka w tym
    > modelu? <rs>

    Może być problem bo to o ile pamiętam SGS3 Mini ale w wersji na USA i
    HGW co tam namieszali ze sprzętem/softem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2014-10-07 09:05:29
    Od: K <...@...c>

    On 07/10/2014 07:32, Chris wrote:

    > Root i FLASH są to dwie zupełnie inne sprawy.

    dzieki ze mnie uswiadomiles.

  • 16. Data: 2014-10-07 09:08:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-07 09:05, K pisze:

    > dzieki ze mnie uswiadomiles.
    >
    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    To jeszcze skasuj to gówno co ci się przykleja do postów :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 17. Data: 2014-10-07 09:08:40
    Od: K <...@...c>

    On 07/10/2014 02:43, rs wrote:

> [...]
    > przy okazaji sam sie chcialem czegos nauczyc. poza tym nie wiem o jakim
    > serwisie ogloszeniowym mowisz, takze dzieki za czas, ale nie o to mi

    w serwisie zaplacisz 20-30pln, a jak beda to robili poprzez flashowanie,
    to pewnie dostaniesz w gratisie tez roota.
    nie wiem na ile wyceniasz swoj czas i jakie masz cisnienie, ale na
    szybko w necie nie znalazlem nigdzie metody za darmo.

  • 18. Data: 2014-10-07 09:40:44
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-07 09:08, K pisze:

> [...]
    > nie wiem na ile wyceniasz swoj czas i jakie masz cisnienie, ale na
    > szybko w necie nie znalazlem nigdzie metody za darmo.

    Problemem z tym modelem jest brak czystego bez brandu romu i nie wiem
    czy da się zdjąć simlocka z tego modelu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2014-10-07 10:30:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Masti już taki jest... przyzwyczaj się do jego logiki-inaczej :-)

    powiedział ten, któ?emu Apple świat zasłonił. Nie poradzę, że nie
    łapiesz czegokolwiek więcej niż napisane jak krowie na rowie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2014-10-07 12:05:59
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 07.10.2014 o 09:08, K pisze:

> [...]
    > nie wiem na ile wyceniasz swoj czas i jakie masz cisnienie, ale na
    > szybko w necie nie znalazlem nigdzie metody za darmo.

    $20

    https://www.youtube.com/watch?v=5vqxl27Cuzw

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom