  • 31. Data: 2014-10-07 23:12:51
    Temat: Re: [Android] rootowanie/odblokowanie
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/7/2014 4:59 PM, Wiwo wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > A to jeszcze darmo miało być? No popatrz, a napisałeś tak: "cokolwiek.
    > chodzi głownie o bezwzględne uwolnienie się od obecnego
    > providera)."

    faktycznie. powinienem wziac pod uwage tych kumatych inaczej, ktorzy
    mimo wielokrotnego zwracania uwagi na to, ze rozwiazanie za kase mnie
    nie interesuje, bo juz jedno w przypadku drugiego egzemplarza
    przerobilem, dalej uparcie twierdza, ze powinienem wydac kase, bo to tak
    im podpowiedzial google kiedy chcial zablysnac w watku, ze wie cos w
    temacie. nastepnym razem postaram sie wykladac jak krowie na miedzy, ale
    nie mam watpliwosci, ze jakis napieracz grupowy i to bedzie mial mi za
    zle. <rs>

  • 32. Data: 2014-10-07 23:18:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > powiedział ten, któ?emu Apple świat zasłonił. Nie poradzę, że nie
    > łapiesz czegokolwiek więcej niż napisane jak krowie na rowie

    Właśnie o to chodzi że ja nie mogę poradzić na to, że u Ciebie
    logika szwankuje i to mocno... Już któryś raz dajesz mocno plamę.

  • 33. Data: 2014-10-07 23:27:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Właśnie o to chodzi że ja nie mogę poradzić na to, że u Ciebie
    > logika szwankuje i to mocno... Już któryś raz dajesz mocno plamę.

    nie tłumacz swoich problemów imputowaniem ich innym

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2014-10-07 23:48:15
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

> [...]
    > nastepnym razem postaram sie wykladac jak krowie na miedzy, ale nie mam
    > watpliwosci, ze jakis napieracz grupowy i to bedzie mial mi za zle. <rs>

    Spoko. Następnym razem wyłożę Ci jak krowie na miedzy, że "darmo umarło" i
    poproszę, żebyś przestał dupę zawracać.

    Wiwo

  • 35. Data: 2014-10-08 00:01:16
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/7/2014 5:48 PM, Wiwo wrote:

> [...]
    >
    > Spoko. Następnym razem wyłożę Ci jak krowie na miedzy, że "darmo umarło"
    > i poproszę, żebyś przestał dupę zawracać.

    a ja cie wrzuce do KF, zebys mi monitora swoim istnieniem nie syfil.
    git? PLONK. <rs>

  • 36. Data: 2014-10-08 06:48:15
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    rs <n...@n...spam.info> wrote:

    > a ja cie wrzuce do KF, zebys mi monitora swoim istnieniem nie syfil. git? PLONK.
    <rs>

    Nie krepuj sie, slawinski, wszystkich splonkuj i obwiesc to wszem i wobec -
    bo wszystkich interesuje twoj KF.

    Jesli uwazasz, ze twoj monitor jest usyfiony od tresci na nim wyswietlanej,
    to ladnie masz nawalone w deklu, mentalny dzieciaku. Przeszlifuj moze ekran
    papierem sciernym albo cos w ten desen.

  • 37. Data: 2014-10-08 09:57:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-07 17:37, rs pisze:
    > ok. tu moze byc cos na rzeczy, ale jak w punkcie prowidera, ale i w
    > "szemranych budkach", zajmujacych sie m.in. takimi rzeczami, odblokowuja
    > to na dzien dobry, oczywiscie za kase.
    > jest również masa stron, ktore sie chwala, ze za kase podadza
    > odpowiednie procedury i kody rozbezpieczajace. to jest wlasnie to, co
    > mnie w tym interesuje. jak oni to robia. to nie moze byc jakas mechanika
    > kwantowa. <rs>

    Nie wiem jak to jest ale dawno temu jak kupowałem HTC Desire HD to
    jedyną opcją było zdjęcie Simlocka u providera (kosztowało mnie to
    70zł), dopiero jakieś 2 tygodnie później na XDA pojawiła się pierwsza
    możliwość obejścia tego przy pomocy cudów na kiju ale się dało.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 38. Data: 2014-10-08 19:19:38
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/8/2014 3:57 AM, Chris wrote:

> [...]
    > 70zł), dopiero jakieś 2 tygodnie później na XDA pojawiła się pierwsza
    > możliwość obejścia tego przy pomocy cudów na kiju ale się dało.

    tez tak to widze. jeden telefon musialem odblokowac szybko, to
    zaplacilem. drugim sie moge pobawic i wlasnie szukam takich cudow na
    kiju, juz raczej rozrywkowo i edykacyjnie. niestety, te metody ktore
    dzialaly w przypadku innych modeli tutaj nie dzialaja. w kazdym razie
    dzieki za pozbawienie mnie zludzen, co do znalezienia prostej metody. <rs>