  • Data: 2011-02-16 21:14:09
    Temat: Re: Android mały myk
    Od: Boguś <n...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-02-2011 o 16:40:43 Michoo <m...@v...pl> napisa?(a):

    > W javie natomiast obiekty technicznie rzecz biorąc są referencjami (...)

    No i świat się nie zawalił, a Java ma się dobrze :)

    Tak swoją drogą - dzisiejszy problem adminów z firmy: znaleźć wszystkie
    pliki na win-serwerze, które mają jakiś tam atrybut (np. ukryty).
    Utrudnienie: ścieżki są dłuższe niż MAX_PATH (260 znaków), dlatego
    większość narzędzi się wywala. Skrypty CMD rady nie dały, .net też nie,
    PowerShell sobie nie poradził. Problem w ciągu 20 minut rozwiązała Java +
    JNA, mimo że bez cywilizowanych referencji. (Tak wiem, w C/C++/Pascalu też
    by się dało, ale nie miałem kompilatora pod ręką)

    --
    Boguś