eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAndroid - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?Re: Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?
  • Data: 2013-04-18 23:25:09
    Temat: Re: Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale przestawic je mozna ? Gdybys tak np chcial sobie zdjecie oka zrobic,
    > albo wideorozmowe z tej na "plecach".

    Oczywiscie. Jest guzik do tego na ekranie. Mozna przelaczyc kamery w czasie
    trwania konferencji czy cykania fotki...
    To nie miałeś iPhone nigdy w rękach, tak? :-)

    > [...]
    >
    > Zawsze mozna wydrukowac dluzszy kod i na innym urzadzeniu sprawdzic z jakim sobie
    radzi ;-)

    Na razie interesuje mnie aby aplikacja nie wylaczala tej opcji na moim
    Nexusie ktory zglasza ze ma tylko jedna kamerke... Potem sie bede martwil
    jakoscia jej dzialania jak w ogole zacznie dzialac...