  • 61. Data: 2014-09-08 02:06:06
    Temat: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lui9de$4me$1@mx1.internetia.pl>,
    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world>

    > No to właśnie przeczytałem twoje 'mode' jako 'tryb' z angielskiego dopiero
    > jak mnie coś tknęło to doszedłem, że chodzi Ci o 'modę'. Czyli twój sposób
    > nie był dla mnie czytelny.

    Ale przeciez to wynika z kontekstu.

    > A Chińczycy ?

    Tego nie wiem dokladnie, ale tez cos tam upraszczaja.

    > Czytałeś http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysgrafia ? Nic z nieuctwem nie ma
    > wspólnego tylko z brakiem pewnej zdolności.

    No, jest zdaje sie taka jednostka chorobowa.
    Od tego sa slowniki.
    Oczywiscie, w przypadku braku pliterek - nie dzialaja :-)

    > No właśnie nic. Ty twierdzisz, że istnieją problemy zapisu a inni, że nie.

    Jest wygoda (w przypadku uzywana klawiatury, zwlaszcza wirtualnej).
    I wygoda przy odczycie (jak sie kodowanie popsuje).
    --
    TA

  • 62. Data: 2014-09-08 02:07:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lui7pk$9pr$1@dont-email.me>, masti <g...@t...hell> wrote:

    > i to pisze koś kto zadaje pytania o podstawowywch funkcjach telefonu

    A jakie to funkcje?
    Imho - wlaczenie, wybranie numeru, odebranie, wylaczenie.
    --
    TA

  • 63. Data: 2014-09-08 13:10:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world>

    > Ale przeciez to wynika z kontekstu.

    Ale przeczytałem tak, jak przeczytałem.

    > Tego nie wiem dokladnie, ale tez cos tam upraszczaja.

    Trochę im jeszcze zejdzie by z kilku tysięcy znaków zejść na łacińskich
    kilkadziesiąt.

    > No, jest zdaje sie taka jednostka chorobowa.
    > Od tego sa slowniki.
    > Oczywiscie, w przypadku braku pliterek - nie dzialaja :-)

    Tu właśnie nie ma znaczenia sposób zapisu

    > Jest wygoda (w przypadku uzywana klawiatury, zwlaszcza wirtualnej).

    Chyba wyłącznie wirtualnej. W normalnej się po prostu te znaki wklepuje. Do
    tego w wirtualnej też są podpowiedzi z prawidłową pisownią.

    > I wygoda przy odczycie (jak sie kodowanie popsuje).

    Wygoda jest jak w miejscu ą' jest 'ą' a nie jakaś inna literka.

  • 64. Data: 2014-09-08 15:48:00
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-08 13:10, John Kołalsky pisze:

    > Trochę im jeszcze zejdzie by z kilku tysięcy znaków zejść na łacińskich
    > kilkadziesiąt.

    Japończycy już dali radę i mają romaji. Skąd wiesz że Chińczycy też już
    nie mają podobnego zestawu.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 65. Data: 2014-09-08 19:54:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Nawet sie nie dziwię. Bez urazy, ale naprawdę w wielu kwestiach (stanowczo
    > za wielu) sprawiasz wrażenie kogoś kto wczoraj przybył z marsa na ziemię.

    Ja też nigdy nie spotkałem się aby sms pod wpływem długości
    były automatycznie wysyłany jako MMS. Gdzie to tak się dzieje?
    Bo ja widzę tylko tyle, że długi SMS jest cięty i wysyłany jako
    dwa lub kilka krótszych, mieszczących się w limicie.
    Software telefonu albo je ładnie skleja potem w jeden dłuższy
    po stronie odbiorczej (iPhone/iOS) albo ordynarnie odbiera jako
    serię osobnych i pokazuje je z kolejnymi numerami, np. 1/2, 2/2
    (telefon mojego kolego z Androidem tak się zachowuje).

  • 66. Data: 2014-09-08 19:58:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Nigdy tego nie zauwazyłem bo nie wysyłam tak obszernych smsów.

    Nie znam nikogo kto próbowałby wysyłać kilka stron książki
    w smsie :-)

  • 67. Data: 2014-09-08 21:46:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us>

    > Japończycy już dali radę i mają romaji. Skąd wiesz że Chińczycy też już
    > nie mają podobnego zestawu.

    To transkrypcja http://pl.wikipedia.org/wiki/R%C5%8Dmaji

    Tak samo ruscy mieli transkrypcję w 1995 jak nie w 39

  • 68. Data: 2014-09-08 21:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie znam nikogo kto próbowałby wysyłać kilka stron książki
    > w smsie :-)

    Ano własnie.
    Nie bez kozery SMS ma w nazwie short... :)

  • 69. Data: 2014-09-09 16:31:28
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-07 11:37, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > A na karte nie ma takich rozwiazan typu płacisz 10zł i masz nielimitowane
    > sms przez 30 dni?

    Wolę nie komplikować sobie życia. Spokój nade wszystko.

  • 70. Data: 2014-09-09 16:33:07
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-07 14:11, T...@s...in.the.world pisze:

    > Belkot? Chyba przesadzasz.

    Oczywiście że bełkot - laska, łaska. Co myśleć o adwersarzu który pisze
    "proszę - zrob mi laskę"? Pedek czy wysoce kulturalna osoba?

    > To nie chodzi o 'mode' tylko o wygodny sposob zapisu. Czytelny,
    > niezaleznie od urzadzenia koncowego.
    > Zreszta nie dotyczy to tylko Polski i polskich liter. Niemcy tez
    > porzucaja umlaudy i uzywaja ss zamiast gotyckiego s.

    Ale o co ci chodzi? mówimy o krytyce dla błędu ortograficznego, mimo
    tego że tak naprawdę on nie zmienia sensu zdania a usprawiedliwianiu tzw
    literówki czy pominięcie polskiej litery mimo tego że owe błędy robią
    zdanie całkowicie niezrozumiałym, i znaczenia trzeba się domyślać..

    > Bo to swiadczy o nieuctwie.

    Raczej o otępieniu tych tresowanych w szkołach.

    > Do tego samego, do czego sluzy innym nacjom. Do komunikacji.
    > I co ma jezyk ze sposobem zapisu?

    Odkąd wymyślono papier atrament i alfabet swoje myśli można również
    przelewać na papier. I jak się okazuje tu tępota umysłowa wychodzi
    najszybciej.