    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - jak to jest z tymi polskimi znakami?
    Date: Mon, 8 Sep 2014 12:54:06 -0500
    <540c1106$0$26846$65785112@news.neostrada.pl>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:540c1106$0$26846$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nawet sie nie dziwię. Bez urazy, ale naprawdę w wielu kwestiach (stanowczo
    > za wielu) sprawiasz wrażenie kogoś kto wczoraj przybył z marsa na ziemię.

    Ja też nigdy nie spotkałem się aby sms pod wpływem długości
    były automatycznie wysyłany jako MMS. Gdzie to tak się dzieje?
    Bo ja widzę tylko tyle, że długi SMS jest cięty i wysyłany jako
    dwa lub kilka krótszych, mieszczących się w limicie.
    Software telefonu albo je ładnie skleja potem w jeden dłuższy
    po stronie odbiorczej (iPhone/iOS) albo ordynarnie odbiera jako
    serię osobnych i pokazuje je z kolejnymi numerami, np. 1/2, 2/2
    (telefon mojego kolego z Androidem tak się zachowuje).