  • 71. Data: 2014-08-15 23:03:58
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Aug 2014 21:01:41 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Misiek, nie udawaj ze nie widzisz mojej odpowiedzi do atm obok...

    ja Cię pytam o odpowiedź. Konkretną. Nie ogólne stwierdzenia. Co Ci daje
    64bitowy procesor w telefonie z 1GB RAM. Chętnie się pośmieję.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2014-08-15 23:11:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > ja Cię pytam o odpowiedź. Konkretną. Nie ogólne stwierdzenia. Co Ci daje
    > 64bitowy procesor w telefonie z 1GB RAM. Chętnie się pośmieję.

    Toż to wlasnie opisałem obok... Ogarnij się!

  • 73. Data: 2014-08-15 23:14:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Aug 2014 21:11:34 +0000 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > Toż to wlasnie opisałem obok... Ogarnij się!

    jeśli tylko tyle wiesz to śmieję się na całe gardło :)

  • 74. Data: 2014-08-15 23:24:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > jeśli tylko tyle wiesz to śmieję się na całe gardło :)

    Przeciez nawet nie zrozumiałeś skoro Cie to śmieszy... Czemu udajesz?

  • 75. Data: 2014-08-16 00:20:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 11:34:22 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Moj zabytek nei widzi sieci, bo jest TELEFONEM. Znaczy, sluzy

    U nas w Polsce jak się mówi "telefon nie widzi sieci" to chodzi o
    sieć telefoniczną a nie o internet, to miałem na myśli.

    --
    Marek

  • 76. Data: 2014-08-16 00:22:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:36:53 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Wrzuć dowolny telefon włączony do wiaderka ze słoną wodą i wtedy
    pogadamy.

    Xperia Z, wielokrotnie filmowałem nią w morzu, bez żadnego pudełka do
    nurkowania.

    --
    Marek

  • 77. Data: 2014-08-16 00:24:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 19:31:44 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Dlatego, że mowa była o kupieniu taniego biedafona do trzymania "w
    razie

    Mój kolega używa iphona jako biedafon (bo po roku nic na nim nie
    działa oprócz dzwonienia).

    --
    Marek

  • 78. Data: 2014-08-16 00:26:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:22:56 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > deszyfrowania, kodowania/dekodowania. Również software
    > pracujący w ciasnych pętlach (a który nie używa pętli?) korzysta
    > z faktu, że architektury 64-bitowe mają więcej lokalnych rejestrów
    > w procesorze, a zatem program używający tych rejestrów w CPU

    A 128bitowy to ma dopiero rejestrów....

    --
    Marek

  • 79. Data: 2014-08-16 00:48:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Mój kolega używa iphona jako biedafon
    > (bo po roku nic na nim nie działa oprócz dzwonienia).

    Co to znaczy "nic na nim nie działa"?
    Coś mi tu się nie zgadza w tej relacji...
    I czemu nie skorzystał z gwarancji?

  • 80. Data: 2014-08-16 00:49:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Jak najbardziej w temacie, gdybys w plenerze utopil iP5 tak jak zrobiles
    > ze swoim i zostalbys bez telefonu taki biedafon w pewnych sytuacjach
    > moglby okazac sie nieoceniony.

    Weź się nie wygłupiaj... przecież nie o to chodziło.