  • Data: 2014-08-18 01:59:00
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Aug 2014 22:36:12 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > To dowiem się jakie Symbiany widziałeś na oczy? Czy swoje "mądrości"
    > czerpiesz z pudelka?

    Twoja wysoka ocena nie zmienia faktu ze Symbian to trup. Po prostu
    trup, no bo co proponujesz - kupowac stare Nokie z allegro i pisac
    sobie samemu programy ? Mozemy sobie co najwyzej podyskutowac dlaczego
    zostal trupem.

    Ale ... co w tym symbianie takiego wspanialego ?
    System jak system, mozliwosci zapewne porownywalne z konkurencja, ale
    po aplikacjach tego nie widac.
    Praca natywna, na dzisiejszym sprzecie pewnie by smigal, ale podejscie
    Androida ma tez pewne zalety ...

    J.