  • Data: 2014-08-18 15:03:13
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Aug 2014 18:17:38 +0200, Alf/red/ wrote:
    > - żeby móc zadzwonić pod najczęstsze numery, to już nie mogę wymacać
    > klawiszka. Muszę odblokować, wejść do zielonej słuchawki, być może
    > przejść z zakładki "lista" do zakładki "klawiatura", i dopiero nacisnąć

    Połóż sobie te najczęściej wybierane numery jako widgety ,,direct dial''
    na pulpicie.
    Odblokować telefon jednak wciąż musisz (BTW, poprzedni telefon pozwalał
    wybierać numer będąc zablokowanym?)

    > - żeby móc zainstalować cokolwiek, muszę powiedzieć jakimś dwóm obcym
    > firmom kto ja jestem i zgodzić się na śledzenie mnie. Więc nie instaluję.

    Nie, mozesz sobie pobrac soft spoza GP (np. androidsandwich.com) i postawić .apk

    > - żeby ściągnąć z telefonu zdjęcie na komputra, to muszę to zrobić przez
    > przeniesienie karty SD. Sory, ani kabelek ani BT nie chcą.

    Coś źle robisz (inaczej mówiąc, konkret za konkret).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns