    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i 64-bitowy processor
    Date: Sat, 16 Aug 2014 09:51:17 -0500

    On Sat, 16 Aug 2014 06:56:22 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >wodoodporny to zanurkowanie z nim w morzu kończy się bardzo źle.

    >Dokładnie tak.
    >W normalnym użytkowaniu nie potrzebuje drugiego, "zapasowego" telefonu.

    >Widzisz - przekręcasz kontekst wypowiedzi.
    >Mowa była o tym, że smartfony to zabawki nie nadające się do prowadzenia
    >rozmów i dlatego trzyma on dodatkowy "biedafon" w samochodzie...
    >Gdyby napisał, że smartfone - JAK KAŻDE INNE URZĄDZENIE - może
    >się kiedyś zepsuć i dlatego ważne jest dla niego aby mieć zapasowy
    >to byłaby inna rozmowa. Z konktestu jednak wynikało co innego.

    Po pierwswze - nigdy zaden telefon mi sie nei zepsul. Po drugie,
    telefon w samochodzie trzymam po to zeby byl jak sie zapomni wziac
    "glownego tepefonu". Co sei dosyc czesyo zdarza.

    >Jasne. Wozi ze sobą również zapasowy samochód?
    >Tak na wypadek gdyby się ten główny zepsuł? :-)

    Idioctwo dyskusji zaczyna osiagac niepokojacy poziom...

    >Mowa była o tym, jak to smartfony nie nadają się do używania jako
    >telefon, jaką to mają złą jakość dźwięku itp, itd - w takim kontekście
    >było napisane o tym zapasowym telefonie - czy taki biedafon ma
    >jakoś lepszą jakość dźwięku? lepszy zasięg? Pytałem właśnie po co
    >Ci taki biedafon skoro masz smarfone. Nie było mowy o tym że chodzi
    >o normalne zwielokrotnienie przedmiotów aby zmniejszyć prawdo
    >-podobieństwo awarii tylko o tym, że smarfony się nie nadają do
    >dzwonienia i dlatego wozi ze sobą drugi w samochodzie - kapujesz?

    Ty nie kapujesz. Woze drugi tepefon na wypadek gdybym nie mial
    glownego telefonu.

    Niedawno przyjechalem do domu, wnioslem klucze, telefon i dokumenty do
    domi i niechcacy zatzrasnalem drzwi miedzy domem i garazem. Na
    szczescie byl drugi telefon, ow emergency, i moglem zadzwonic do
    malzonki zeby przyjechala z kluczami.

    To jest wlasnei "emergency" a nie topienei telefonu w wiaderku z woda,
    ktore to wiaderko, wedle P.T. Dyskutantow woze ze soba w samochodzie.
    Tylko w celu topienai telefonu

    panowie, opanujcie sie. I wydoroslejcie troche.

    A.L.