  • Data: 2014-08-14 21:17:25
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/14/2014 3:02 PM, atm wrote:

    > Poczytaj Applefobie, poznasz przynajmniej czesc przyczyn ;]
    > http://applefobia.blogspot.com/

    ale przecież takie teksty o które się posądza fanbojow, posiadaczy
    gejfonow, są generowane tutaj. hate speach pelna geba, przez jakże
    dostojna brać androjdowa. w mentalności, nie ma już żadnej różnicy
    miedzy ortodoksami androidowymy a applowymi. taki sam beton pod moherem.
    niestety nie jest to tylko poletko telefonów. jak GAD Z wspominał. bylo
    tak z klubami sportowymi, komputerami, politykami, ale teraz to jest już
    jakaś epidemia, bo drastyczna polaryzacja opinii i glebokie okopywanie
    się w niej, dotyczy już tematów zupełnie niewinnych, jak choćby nowa
    płyta jakiejś tam kapeli albo nowy film albo jedzenie. tego często się
    już nie da przeskoczyć bo obie strony głoszą swoje objawione prawdy z
    własnych ambon.
    uzasadniona krytyka owszem, ale coraz częściej jest tylko krytyka ale
    bez uzasadnienia. <rs>