  • Data: 2012-11-14 00:52:30
    Temat: Re: Android, dzwonki, problem
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-13 22:13, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to nie są niechciane osoby.
    > To są kontakty "drugiej kategorii" których nie muszę, nie chcę lub nie mogę
    > odebrać w danym momencie i mogę zadzwonić do nich później.
    > Przeciwieństwem są kontakty "pierwszej kategorii" które mają najwyższy
    > priorytet odbioru :)

    Może masz w telefonie coś takiego, żeby wybrać gdzie są domyślnie pliki:
    czy na karcie, czy w telefonie.

    Ja już mialam walniętą kartę pamięci kupioną na Allegro i telefon często
    nie mogł się z nia skomunikować. Myślałam, ze to telefon ma wadę, ale po
    jakimś czasie przekonałam się, że wadę to ma karta pamięci.

    --
    animka