  • Data: 2011-01-04 16:54:14
    Temat: Re: Android - czym zrobic backup
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Nex@pl pisze:
    > No właśnie, a ja jakoś zacofany jestem i cholera lubie miec lokalnie,
    > jak internet padnie to co? Nie wspominając, że android bez internetu tak
    > średnio wypada. Mam samsunga galaxy i5800 czy jakoś tak, no i co nie
    > klikne to łączenie :) Troche to irytuje. Ale ja staroświecki jestem.

    co prawda u mnie G1 z upgradowanym 1.6 do 2.2.1 (+root), ale nie
    zauwazylem, ze net jest mu niezbednie potrzebny do zycia w tym telefonie.

    Backupy robie lokalnie na karte (TitaniumBackup)
    Synchronizuje sie z lokalnym kalendarzem i ksiazka na komputerze via
    MyPhoneExplorer
    Czesciej korzystam z Dropboxa niz synchronizacji kalendarza i kontaktow
    z Googlem (ustawilem soiebie synchronizacje na zadanie - lacze sie z
    netem i synchronizuje wtedy gdy ja tego chce - a nie telefon) -
    powiedzmy, ze raz na tydzien lub rzadziej.

    Jak korzystam z AndroidMarket, to wowczas wlaczam net (jedno klikniecie
    w pasek statusu). Synchronizacja, BT, GPS, etc - dokladnie w ten sam
    sposob (staram sie byc panem tego urzadzenia, a nie na odwrot).

    --
    pozdr
    Adam (AL)