  • Data: 2011-01-06 10:31:51
    Temat: Re: Android - czym zrobic backup
    Od: noname <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no ja juz niemal w 100% wyemigrowalem z Palma (podstawowe rzeczy mam juz
    > wszystkie przeniesione) - ale odczucia mam podobne do Twoich (Palm gora,
    > tym bardziej, ze moj Clie TH55 jakoscia ekranu i szybkoscia bije G1 na
    > glowe - za to ustepuje mu rozwiazaniami technologicznymi (mimo, ze TH55
    > byl najwyzszym modelem z polki Sony) - no coz, TH55 mam od prawie 8 lat
    > wiec mial prawo sie zestarzec, ale zal mi sie z nim rozstawac.

    tez mam podobne spostrzezenia, choc ja nadal jestem wierny staremu
    palmtopowi (sony)

    szkoda, ze zadna firma nie dostrzega pewnej luki na rynku - wciaz wiele
    osob, ktore przyzwyczaily sie do starych aplikacji na palm os, badz
    takich, ktore juz przeszly na nowe rozwiazania, ale podobala im sie
    prostota palm os, jego dopracowanie i chetnie by wrocily, gdyby dodac
    pare fajnych bajerow