  • Data: 2014-04-02 23:06:35
    Temat: Re: Android czy Windows mobile? Jaki telefon do 650 pln?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawiałem się nad Huwaei g526, wydaje mi się że nie ma nic lepszego
    > w cenie 500 pln w tej chwili. Pozytywnie zaskoczył mnie LG L9 II, jak na
    > Koreanski wyrób bardzo dopracowany.
    najpierw był l9. miał "lag" przy odbieraniu połączeń, i przegrzewał się,
    czego konsekwencją było przygaszanie ekranu, co skutecznie eliminowało
    go jako nawigacje w słoneczne dni. x4 miał na pokładzie tegre, która az
    tak wydajna w praktyce nie była, natomiast prądożerna aż za natto. tak
    więc lg2-2 jest modelem "do trzech razy sztuka" niezwykle udanym.
    problemy jednak sa innej natury. jest to model nie znany na świecie,
    więc wsparcie wszelkiej maści znikome. niema alternatywnych softów, ale
    to jeszcze nic. ja używam telefonu dość intensywnie ( Ty jak sobie
    wyobrażam po "krwawych sutkach" też) więc koniecznie muszę mieć solidna
    obudowę, a najlepiej kilka. tak więc -obudów poza s-line brak. to samo z
    zasilaniem. niema wała żebym nie miał drugiej baterii. telefon robi za
    przenośną mapę, centrum rozrywki, aparat foto, latarkę.... a jak będzie
    trzeba wezwać pomoc to bateria będzie pusta? Niestety lg9-2 nie jest
    popularny na ebayu więc bateria 50-90zł - sory, dziękuję. Tak więc
    produkt fajny (nie szałowy) ale ma kilka problemów których nie przeskoczę.

    > W ogóle nie biorę pod uwagę Samsunga
    > ze względu na niską jakość produktów i wysoką cenę.
    tylko co rozumiesz przez niską jakość? Trzeszcząca klapka? Wolę problem
    z klapką (eliminowany przez etui typu armor/armour albo hybrid/combined)
    niż przegrzewanie, albo lagi.....
    Pozatym obudowy - w każdej formie i kolorze tęczy, baterie, super softy,
    w dużej ilośći. Cena? lgl9 jest w podobnej cenie jak s3 i s4 mini.
    > Mój faworyt to HTC
    tylko htc, lg, samsung to coś do czego możesz mieć zaufanie. w przypadku
    huaweia, zte jesteś królikiem doświadczalnym. o monsterze poczytaj w
    listach z ostatnich 3 miesięcy.
    A sprawdzałeś motorole g!

    ToMasz

    Ps a może wiesz kto robi odporne obudowy (ale nie za 100zł) na lg9v2?
    może bateria pasuje z innego modelu?