  • 21. Data: 2022-03-04 17:30:23
    Temat: Re: Android, custom ROM-y (firmware) i nagrywanie rozmów
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 04.03.2022 o 13:09, m4rkiz pisze:

    > Nie.

    W sensie - wgranie samsungowego, indonezyjskiego romu nie nabija flagi i nie wymaga
    resetu.

  • 22. Data: 2022-03-04 17:55:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-04 o 17:30, m4rkiz pisze:

    > W sensie - wgranie samsungowego, indonezyjskiego romu nie nabija flagi i nie wymaga
    resetu.

    Innych - alternatywnych ROM-ów, niestety, nie da się wgrać do smartfona
    SAMSUNG A32. Czasem lepiej dopłacić do innego modelu, ale mieć taką
    możliwość.

    K.

  • 23. Data: 2022-03-04 22:47:53
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.03.2022 o 22:19, 1634Racine pisze:
    > Krystek w news:621a9043$0$487$65785112@news.neostrada.pl
    > [.............]
    >
    > slyszalem o tym, ale dokladnie, to o co chodzi? czy o to, ze android
    > blokuje nagrywanie od 9ki w gore, dlatego nie ma w tel. *natywnej* app.
    > do nagrywania, za to mozna doinstalowac zewnetrzna z g.play i powinna
    > bez problemu nagrywac?

    Jak blokuje to jaka apk'a by nie była, nie nagra. Do tego ten system
    operacyjny zasadniczo jest by umożliwiać korzystanie ze sprzętu i tylko
    w ten sposób.

  • 24. Data: 2022-03-05 11:48:50
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Krystek w news:62222e2a$0$474$65785112@news.neostrada.pl
    [..................]
    > na SAMSUNG-u A71 z nowszą
    > wersją Androida (10 lub 11) nagrywanie przez ACR działa prawidłowo

    wlasnie to jest zagadkowe --> 9-tka i wyzej pozwala wiec nagrywac, czy
    nie....

  • 25. Data: 2022-03-08 14:00:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2022-02-26 o 21:40, Krystek pisze:

    > W tym momencie docieram do zasadniczego pytania: czy ktoś z Szanownych
    > P.T. Usenetowiczów grupy pl.misc.telefonia.gsm korzysta ze smartfona z
    > alternatywną wersją Androida i ma opcję nagrywania rozmów, która działa
    > tak, jak powinna?

    A może spróbuj po prostu zainstalować ACR 33.3-samsung-unChained
    Tylko nie zezwalaj na automatyczne aktualizacje, bo przestanie działać
    nagrywanie rozmówcy.
    Ja sobie ściągnąłem stąd:
    https://www.apkmirror.com/apk/nll/call-recorder-acr/
    call-recorder-acr-33-3-samsung-unchained-release/
    W moim Samsungu S10+ z Androidem 12 nagrywanie działa. Ostatnio nawet
    nagrał się rozmówca, kiedy korzystałem ze słuchawek bluetooth. Co prawda
    nagrał się ciszej, ale jednak się nagrał.

    --
    -
    Akarm

  • 26. Data: 2022-03-08 14:15:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2022-03-03 o 22:19, 1634Racine pisze:

> [...]
    > blokuje nagrywanie od 9ki w gore, dlatego nie ma w tel. *natywnej* app.
    > do nagrywania, za to mozna doinstalowac zewnetrzna z g.play i powinna

    Ze sklepu Google żadna aplikacja nie umożliwi nagrywania rozmówcy. Do
    tego, żeby nagrywać potrzeba aplikacji, która omija blokady. Czyli z
    wyraźnie dodanym napisem *unchained*.
    Ja korzystam z ACR 33.3-samsung-unChained i jestem zadowolony.

    --
    -
    Akarm

  • 27. Data: 2022-03-11 19:50:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-03 o 01:15, PiteR pisze:
    > in <news:621d1bb0$0$466$65785112@news.neostrada.pl>

    > da się tak?

    Hej. Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi. Tak, da się, ale nie dla
    wszystkich aplikacji. Niektóre mają zablokowaną możliwość działania na
    innym nośniku pamięci, niż pamięć wewnętrzna. Ale aplikację np. takiego
    Facebooka to da się przenieść.

    Zerknij na krótkie wideo - <https://www.youtube.com/watch?v=ED-sd5P4KXI>
    Wszystko jest tam pokazane.

    K.

  • 28. Data: 2022-03-11 20:00:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-08 o 14:15, Akarm pisze:

> [...]
    > wyraźnie dodanym napisem *unchained*.
    > Ja korzystam z ACR 33.3-samsung-unChained i jestem zadowolony.

    Hej. Tak. Też korzystam z wersji unChained, która była kiedyś w sklepie
    Galaxy Store (teraz już nie ma w ogóle aplikacji ACR w Galaxy Store) i
    która działała mi bez problemów na SAMSUNG J5. Gdy przenosiłem zawartość
    telefonu na SAMSNUG A32 aplikacją Smart Switch to przeniosły się też
    aplikacje, w tym ACR. I nadal jest unChained, ale w wersji 35.0. Nie
    wiem, czy jej nie aktualizowałem, czy/gdy pojawiła się informacja o
    dostępności aktualizacji - bardzo możliwe. Teraz nie mam jak sprawdzić
    jaką wersję mam na starym telefonie.

    K.

  • 29. Data: 2022-03-11 20:00:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-08 o 14:00, Akarm pisze:

> [...]
    > nagrał się rozmówca, kiedy korzystałem ze słuchawek bluetooth. Co prawda
    > nagrał się ciszej, ale jednak się nagrał.

    Dziękuję za link. Tak chyba zrobię. W sumie nie mam już nic do
    stracenia. I tak musiałem licencję ponownie instalować z Google Play,
    więc wywalę starego ACR-a i wgram tę wersję z APK. Zobaczymy, czy zadziała.

    K.

  • 30. Data: 2022-03-12 01:12:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2022-03-11 o 20:00, Krystek pisze:

    > I nadal jest unChained, ale w wersji 35.0.

    Podczas jakiejś, niedawnej dyskusji tutaj o nagrywaniu, sprawdziłem tę
    aplikację i okazało się, że po uaktualnieniu w sklepie Samsunga,
    przestała nagrywać rozmówcą.
    Natychmiast wywaliłem, zainstalowałem z niezależnego źródła i już jej
    nie aktualizuję. Nie jest to zbyt uciążliwe - żeby nagrywanie mi się nie
    zaktualizowało, ręcznie muszę każdą aplikację pojedynczo kliknąć,
    zamiast nacisnąć "aktualizuj wszystko". Na szczęście nie jest tego dużo,
    kilka sztuk co jakiś czas.

    --
    -
    Akarm