  • 31. Data: 2022-03-12 19:10:25
    Temat: Re: Android, custom ROM-y (firmware) i nagrywanie rozmów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-12 o 01:12, Akarm pisze:

    > Podczas jakiejś, niedawnej dyskusji tutaj o nagrywaniu, sprawdziłem tę
    > aplikację i okazało się, że po uaktualnieniu w sklepie Samsunga,
    > przestała nagrywać rozmówcą.
    > Natychmiast wywaliłem, zainstalowałem z niezależnego źródła i już jej
    > nie aktualizuję. Nie jest to zbyt uciążliwe - żeby nagrywanie mi się nie
    > zaktualizowało, ręcznie muszę każdą aplikację pojedynczo kliknąć,
    > zamiast nacisnąć "aktualizuj wszystko". Na szczęście nie jest tego dużo,
    > kilka sztuk co jakiś czas.

    Ja generalnie aktualizuję ręcznie wszystkie aplikacje, czy to ze sklepu
    Google Play, czy to z Galaxy Store. Automatyczne aktualizacje mam
    wyłączone (w Windows również ;)) I też to dla mnie nie problem. Mogło
    tak być, że po aktualizacji szlag trafił nagrywanie rozmówcy. Sprawdzę
    jeszcze z tą starszą wersją 33 unChained.

    K.

  • 32. Data: 2022-03-17 16:35:11
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 28.02.2022 o 21:04, m4rkiz pisze:

    > Ja używam A52s 5G i mam natywne nagrywanie rozmów po zmianie regionu na
    > Indonezję, wszystko poza tym działa jak powinno, aktualizuje się itp.

    A to przy okazji zapytam o jeszcze jedną rzecz: ten A52s ma skaner linii
    papilarnych w ekranie, tak? W SAMSUNG-u A32 LTE jest czytnik w ekranie.
    Na ekranie mam folię ochronną firmy 3mk (taką, o -
    <https://3mk.pl/silverprotectionplus/>) i słabo działa mi czytanie
    odcisków. Na tyle słabo, że nie mogłem dokończyć procesu dodawania
    skanów linii papilarnych i przerywało mi proces dodawania po dłuższym
    czasie nieskutecznego skanowania. Trzeba było ponawiać, ale i tak
    bezskutecznie. A nie dodawałem odcisków wcześniej, bo na tych wszystkich
    filmikach pokazujących naklejanie folii na ekrany z czytnikiem
    sugerowano, by dodać odciski dopiero po naklejeniu folii, bo wcześniej
    dodane odciski mogą być źle czytane przez warstwę folii.

    K.

  • 33. Data: 2022-03-17 17:26:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-17 o 16:35, Krystek pisze:

> [...]
    > sugerowano, by dodać odciski dopiero po naklejeniu folii, bo wcześniej
    > dodane odciski mogą być źle czytane przez warstwę folii.

    Wywal tę folię i nie rób wiochy.

    --
    animka

  • 34. Data: 2022-03-17 20:20:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-17 o 17:26, Animka pisze:

    > Wywal tę folię i nie rób wiochy.

    Idź Ty się lepiej... Gdyby nie ta folia to już bym miał dawno porysowany
    ekran.

    K.

  • 35. Data: 2022-03-18 00:01:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-03-17 o 20:20, Krystek pisze:

    > Idź Ty się lepiej... Gdyby nie ta folia to już bym miał dawno porysowany
    > ekran.

    Paznokciami jeździsz po ekranie zamiast opuszkami palców?
    Ja folię od razu zdjęłam i włożyam ją do pudeŁka od telefonu.
    Kupiam fajny futerał-portfel i nic sie nie porysuje.
    Najgorsze jest to, że w instrukcji mojego telefonu jest napisane, żeby
    go trzymac 5 cm od ciała. No jak to? Nic tyko usiąść i płakać....ae
    widziałam, że faceci noszą takie telefony w kieszeniach, ale ja to mam
    dużo mniejsze kieszenie. Jedna pasująca to jest niestety przy sercu,
    więc stanowczo za blisko.

    --
    animka

  • 36. Data: 2022-03-18 21:57:16
    Temat: Re: androsraj, ROM-y i wiocha
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Animatorka zrobiła tu "wiochę zabitą dechami"...
    > Wywal tę folię i nie rób wiochy.

    Ocknij się wieśniaczko i zacznij szkolić, poniżej masz bezpłatny

    materiał szkoleniowy: https://www.youtube.com/c/Wiciwici/videos

    --
    Personalidade Onisciente

    https://postimg.cc/cKh8Pq83

    ?

  • 37. Data: 2022-03-19 18:40:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.03.2022 o 00:01, Animka pisze:

> [...]
    > widziałam, że faceci noszą takie telefony w kieszeniach, ale ja to mam
    > dużo mniejsze kieszenie. Jedna pasująca to jest niestety przy sercu,

    Tam nie wkładaj, bo jak będziesz rzygać to Ci do kibla wpadnie telefon :)

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 38. Data: 2022-04-03 14:57:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.02.2022 o 20:40, Krystek pisze:

    > Nie mogę teraz znaleźć tej strony (a szukałem chyba z 1,5 godziny
    > teraz), bo natrafiłem na nią kilka dni temu i nie zapisałem linku, ale
    > patent z wgrywaniem pliczku nie za bardzo działa, bo po aktualizacji
    > systemu jest nadpisywany i opcja nagrywania rozmów - blokowana.
    >
    > Za to znalazłem poradnik jak zmodyfikować pliki systemowe w LineageOS,
    > które odpowiadają za możliwość włączenia opcji nagrywania w systemie -
    > <https://gitlab.e.foundation/e/backlog/-/issues/1932

    Ale ... wgrałem w końcu i nagrywanie jest. W dialerze normalnie.

    > Przy okazji szukania starych linków, zebrałem też trochę nowych, ciekawych:
    >
    > Zmodyfikowana wersja dialera Google umożliwiająca nagrywanie - paczka do
    > wgrywania przez Magisk -
    > <https://github.com/schr-0dinger/google_dialer_mod/r
    eleases?

    Ee yy .. to ja w tym Lineage mam guglowego czy nieguglowego?

    > Jeśli ktoś ma smartfony OnePlus i zależy mu/jej na nagrywaniu rozmów
    > połączeń to znalazłem poradnik -
    > <https://www.droidwin.com/enable-call-recorder-onepl
    us/>

    > Parę tricków do tweakowania smartfonów z Androidem -
    > <https://iphonewired.com/industry/111994/>
    >
    > I na koniec - lista custom ROM-ów z ich ogólnym porównaniem i różnicami
    > między wersjami - <https://gearjail.neocities.org/pda-os.html>

    Po to te nawiasy wokół URL? To Ci w niczym nie pomoże. Do przekazywania
    URLi jest HTML. Skracaczki pomagają na długie linki.

  • 39. Data: 2022-04-03 15:01:01
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.03.2022 o 16:35, Krystek pisze:

> [...]
    > sugerowano, by dodać odciski dopiero po naklejeniu folii, bo wcześniej
    > dodane odciski mogą być źle czytane przez warstwę folii.

    No to ja dodałem i potem nalepiłem szkło. Przestało działać. I w końcu
    to szkło wywaliłem. A potem oglądam filmik "10 rzeczy które należy
    zmienić w S10" a wśród nich przestawienie czułości dotyku :-)

  • 40. Data: 2022-04-03 15:04:16
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 17.03.2022 o 20:20, Krystek pisze:

    > Idź Ty się lepiej... Gdyby nie ta folia to już bym miał dawno porysowany
    > ekran.

    Gorilla Glass? Nawet gdyby się rysowało to nie bardzo rozumiem czym się
    przejmować.