  • 11. Data: 2022-03-02 14:35:15
    Temat: Re: Android, custom ROM-y (firmware) i nagrywanie rozmów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-02-28 o 21:31, m4rkiz pisze:
> [...]
    Indonezję,

    > polski, zmiana csc wpływa tylko na to jakie funkcje oprogramowania są dozwolone,
    języki
    > pozostają bez zmian

    Hmmm, chyba to nie takie proste. Poczytałem w necie i takie ustawienia
    trzeba zmieniać na koncie Google i na koncie SAMSUNG. Do konta Google
    mam przypięte płatności z PL, bo płacę za powiększone konto Google (na
    darmowym już wyczerpałem limit miejsca i przez pewien czas poczta Gmail
    mi nie działała) i ustawienie innego kraju byłoby pewnie problematyczne.
    W samym telefonie SAMSUNG nie znalazłem opcji zmiany lokalizacji kraju
    urządzenia, mogę jedynie zmienić i/lub dodać inny język.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2022-03-02 18:06:40
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.02.2022 o 20:00, Krystek pisze:
    > W dniu 2022-02-27 o 12:34, Michał Jankowski pisze:
    >
    > Ale jak to mawiał Ferdynand Kiepski ,,Pałka się przegła", gdy G.
    > zablokowało nagrywanie (a stwierdziłem, że jednak ta opcja jest dla mnie
    > przydatna), ...

    No tak, to jest ewidentnie irytujące że firmy sobie nagrywają a
    konsument nie ma jak.

  • 13. Data: 2022-03-02 21:19:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 02.03.2022 o 14:35, Krystek pisze:
> [...]
    > W samym telefonie SAMSUNG nie znalazłem opcji zmiany lokalizacji kraju
    > urządzenia, mogę jedynie zmienić i/lub dodać inny język.

    tego się nie zmienia w ustawieniach tylko trzeba wrzucić rom z odpowiednim csc

  • 14. Data: 2022-03-03 00:41:21
    Temat: Re: (co za niezaradność ( custom ROM i nagrywanie rozmów)
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    https://krispitech.com/find-samsung-csc-code/

    --
    Personalidade Onisciente

    ?

  • 15. Data: 2022-03-03 01:15:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:621d1bb0$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    user Krystek pisze tak:

    > nna sprawa, że chciałem mieć smartfon z gniazdem na karty pamięci
    > microSD i sporo rzeczy wrzucałem na kartę - np. galeria zdjęć
    > miała ustawiony zapis obrazów na karcie (a zebrało się ich
    > trochę).

    widać mam tyle zdjęć że nie mogę ich pobrać po usb
    wczytuje liste i pokazuje pusty folder. Myśle ze jest około 1500 zdjęć.

    > Tak samo część
    > pamięciożernych aplikacji poprzenosiłem na kartę.

    da się tak?

    > W SAMSUNG-ach sporo pamięci zajmuje sklep Galaxy i wbudowane
    > aplikacje producenta.

    Tak. Własnie odkopałem 1.5GB plikow temp i telefon odżył.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 16. Data: 2022-03-03 18:20:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-03 o 00:41, Personalidade Onisciente pisze:

    > https://krispitech.com/find-samsung-csc-code/

    Dzięki za link. Podzielę się dwoma linkami do forum wsparcia
    społeczności SAMSUNG, dotyczące CSC i zmiany oprogramowania:

    <https://eu.community.samsung.com/t5/seria-galaxy-s2
    0/csc-wersja-oprogramowania-dostawcy-us%C5%82ug/td-p
    /1804117>

    <https://eu.community.samsung.com/t5/pozosta%C5%82e-
    smartfony/r%C3%B3%C5%BCnica-pomi%C4%99dzy-softem-bra
    ndowanym-a-xeo/td-p/328221>

    K.

  • 17. Data: 2022-03-03 18:30:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-02 o 21:19, m4rkiz pisze:

    > tego się nie zmienia w ustawieniach tylko trzeba wrzucić rom z odpowiednim csc

    Czyli bez factory reset się nie da. Dobrze, że zamówiłem na zapas ten
    inny, używany smartfon z możliwością wgrania custom ROM. Na razie
    jeszcze nie chcę zaorać tego SAMSUNG-a, szczególnie, że wgrywanie ROM-u
    nabija flagę Knox i to też może spowodować jakieś problemy w przyszłości.

    K.

  • 18. Data: 2022-03-03 22:19:47
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Krystek w news:621a9043$0$487$65785112@news.neostrada.pl
    [.............]
    > w Internecie pojawiły się informacje, że Android od 9-tki w
    > górę blokuje nagrywanie rozmów.

    slyszalem o tym, ale dokladnie, to o co chodzi? czy o to, ze android blokuje
    nagrywanie od 9ki w gore, dlatego nie ma w tel. *natywnej* app. do
    nagrywania, za to mozna doinstalowac zewnetrzna z g.play i powinna bez
    problemu nagrywac?

    > Rozmowy nagrywam za pomocą ACR Call
    > Recorder

    dokladnie tej app uzywam na J3/android 4,lizak.
    *Powinna* z definicji nagrywac np. na android 10,11,12?

  • 19. Data: 2022-03-04 13:09:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.03.2022 o 18:30, Krystek pisze:

> [...]

    > inny, używany smartfon z możliwością wgrania custom ROM. Na razie
    > jeszcze nie chcę zaorać tego SAMSUNG-a, szczególnie, że wgrywanie ROM-u

    Nie.

    > i to też może spowodować jakieś problemy w przyszłości.

    Być może.

  • 20. Data: 2022-03-04 16:20:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-03 o 22:19, 1634Racine pisze:
> [...]
    > problemu nagrywac?

    > dokladnie tej app uzywam na J3/android 4,lizak.
    > *Powinna* z definicji nagrywac np. na android 10,11,12?

    Na SAMSUNG J5 nagrywa mi ACR, nie natywna (nawet nie wiedziałem, że może
    być taka wbudowana, ale chyba nie mam - raczej bym zauważył). Tam jest
    Android 8. Ale od dawna mam powiadomienie systemu o możliwości
    aktualizacji do Android 9. Gdybym go zaktualizował to mogłoby się
    skończyć tak, jak na SAMSUNG A32: ACR działa, ale nagrywa jedynie mój
    głos, a głosu rozmówcy już nie słychać na nagraniu. Na forach wiele osó
    pisało, że przestało im działać nagrywanie rozmów na SAMSUNG-u J5 z
    Androidem 9. Wolałem nie ryzykować.

    Jednak - jak pisałem wcześniej - u znajomej na SAMSUNG-u A71 z nowszą
    wersją Androida (10 lub 11) nagrywanie przez ACR działa prawidłowo (czy
    ma natywny rejestrator w dialerze - nie wiem, nie sprawdzałem). Ale u
    niej też jest chyba wersja ACR-a z licencją zainstalowana ze sklepu
    SAMSUNG Galaxy - instalowane z tego sklepu aplikacje omijały blokadę
    root. Ale teraz już nie ma ACR-a w sklepie aplikacji SAMSUNG.

    K.