  • Data: 2011-06-01 08:30:45
    Temat: Re: Android - blokowanie klawisza Power
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza się. Ale poważnie, zdarzyło Ci się przytrzymać "niechcący" w
    > kieszeni przycisk: przez sekundę, następnie przez 10 sekund? Ten
    > przycisk specjalnie duży i wystający nie jest. Noszę telefon na co dzień
    > w kieszeni i jeszcze ani razu nie zdarzyło się, żeby telefon sam się
    > zrestartował.
    >
    > Może masz źle poskładaną obudowę i jakieś ruchy skrętne telefonu
    > powodują mimowolne przyciśnięcie przycisku?

    Zdazylo sie juz ze dwa trzy razy o czym radosnie powiadomil mnie dzwiek
    logo Play. W przypdaku mojego egzemplarza nie jest potrzebna pierwsza
    sekunda a jedynie ciagle przytrzymanie przez te 5-10sek.
    Co do samego guzika obudowy itd, wszystko wydaje sie dzialac prawidlowo,
    guzik za kazdym razem reaguje na przycisniecie.
    No nic, poczekam na aktualizacje Androida.
    Pozdrawiam......Rafal