  • 1. Data: 2011-12-13 22:14:41
    Temat: Android Wildfire czy da się wreście nagrywać rozmowy telefoniczne?
    Od: s2k <s...@d...pl>

    Android Wildfire czy da się wreście nagrywać rozmowy telefoniczne?

  • 2. Data: 2011-12-13 22:26:52
    Od: "Serż" <...@...ru>

    Użytkownik "s2k" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Android Wildfire czy da się wreście nagrywać rozmowy telefoniczne?

    Można, i nawet wreście, ale trzeba mieć u operatora aktywną usługę, zwaną
    "marupy zwrotne". W sumie dość zapomniana usługa, a szkoda...

  • 3. Data: 2011-12-13 23:11:32
    Temat: Re: Android Wildfire czy da si? wre?cie nagrywa? rozmowy telefoniczne?
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-12-13 23:26, Ser? pisze:
    > marupy zwrotne
    Skoro nie wiesz to po co się odzywasz? Żona Cię nie kocha?!

  • 4. Data: 2011-12-13 23:35:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin s2k

    > Android Wildfire czy da się wreście nagrywać rozmowy telefoniczne?

    Po jakiemu nadajesz?

  • 5. Data: 2011-12-14 10:35:50
    Od: "Maciej Muran" <m...@o...pl>

    Użytkownik "s2k" <s...@d...pl> napisał
    > Android Wildfire czy da się wreście nagrywać rozmowy telefoniczne?

    To nie tyle kwestia modelu urządzenia ile samego kernela.
    W przypadku HTC ktoś z xda przygotował takowy, ale tu z kolei nie wiem czy
    dla Wildfire da się go wykorzystać.
    Szukaj na xda i polskich forach androidowych.

    --
    M.

  • 6. Data: 2011-12-15 15:13:45
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Android Wildfire czy da się wreście nagrywać rozmowy telefoniczne?

    Co prawda na desire ale działa

    Ultimate Voice Recorder
    drugą stronę słychać trochę ciszej ale słychac,
    jak dasz na głośnik rozmowe słychac bardzo dobrze obie strony

    ponoć to kwestia jądra systemu i aby była jak na symbianie
    w starszych wersjach ze w obie strony bez dzwięku nagrywało dobrze,
    to się pewnie nie bezie dało prędko na systemie android.

    ale jak sie mylę to prosze o sprostowanie

  • 7. Data: 2011-12-15 20:27:44
    Od: Tadeusz Jawor <w...@g...com>

    On 15 Gru, 15:13, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > ponoć to kwestia jądra systemu i aby była jak na symbianie
    > w starszych wersjach ze w obie strony bez dzwięku nagrywało dobrze,
    > to się pewnie nie bezie dało prędko na systemie android.

    Rymnie ęćku zwre, yć zreda zrdu. Bręchwy del, bręchwy gul. Brazoki.

    --
    Grdyl