    From: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android, Tablet - ZA DUŻA JASNOŚĆ "minimalna"!
    Date: Sun, 23 Mar 2014 18:46:52 +0100

    Quoted:
    y...@g...com (y...@g...com) in
    news:000fcf1b-fe97-4985-a6f2-ba8d624fd214@googlegrou
    ps.com

    > CurrentWidget pokazuje nawet niewielkie zwiększenie poboru energii -

    Na jakim telefonie CurrentWidget pokazuje pobór w mA? Miałem to kiedyś w
    Symbianie i chciałbym kupić taki telefon z Androidem.
    A, Twój to jest tablet. Ale i tak ciekawe, która firma montuje te
    czujniki.

    > Czy nie da się zmodyfikować czegoś w bebechach Androida żeby LEDy
    > ekranu świeciły RZECZYWIŚCIE mniej?

    A jak to jest zrobione, że LED-y świecą tak samo mocno, a człowiek widzi
    że słabiej?

    Moim zdaniem jeśli widać że świeci ciemniej, to musi mniej energii
    pobierać. Co zresztą sprawdziłem doświadczalnie, bo używałem wspomnianego
    tu programu Screen Filter. Na AMOLEDzie.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.