    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Android PC - czy to ma sens?
    Date: Wed, 19 Feb 2014 20:11:48 +0100

    W dniu 2014-02-19 20:11, ToMasz pisze:
    > od wczoraj kombinuje czy do tego nie dało by się zastosować sterego pc,
    > albo starego laptopa (bez ekranu) i podłączyć na stałe do TV.
    Ok, ale do czego? W jakim celu?
    Jako "domowe centrum filmów/muzyki/youtube/etc" całkiem dobrze sprawdza
    się xbmc, nawet na atomie280+ion odtwarza bez problemów full-hd
    wszelkie, już nie mówiąc "na poważniejszych sprzętach", a więcej cię nie
    interesuje (ile %cpu itp, ma działać). Gier androidowych na tym nie
    odpalisz oczywiście.

    > Problem jest inny. jak narazie nie widzę czegoś co można nazwać
    > sterownikami do grafiki. czy na amd czy na nvidie - nie działają gry,
    > ani benchmarki grafiki: program został zatrzymany, czy wysłać
    > zgłoszenie? Czy ktoś z Was ma więcej doświadczeń w tym temacie?
    No na android-x86 nie ma, i nie zapowiada się by szybko coś było.
    Dlatego zapomnij o tym, jako o gotowym rozwiązaniu.

    > druga sprawa to kabelkologia. Ja sensownie podpiąć laptopa z vga (d15)
    > do telewizora hd? Laptop niema dvi, ani hdmi. natomiast telewizor niema
    > vga in, ale ma component in! Da radę osiągnąć jakość pozwalającą czytać
    > strony www czy nie?
    Nie. Szukaj sprzętu z wyjściem hdmi/dvi, lub tv z wejściem VGA, innego
    sensownego wyjścia nie ma. Są przejściówki-konwertery aktywne z vga na
    hdmi, ale cenowo - prawie na poziomie "laptopa z rozbitą matrycą" który
    ma hdmi, więc bez sensu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173