  • Data: 2011-12-15 15:22:49
    Temat: Re: Android Market - jak dodać urządzenie ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jc2qnq$5ua$1@node2.news.atman.pl...

    > Wg producenta skype na Androidze dziala takze na wifi:
    > http://www.skype.com/intl/pl/get-skype/on-your-mobil
    e/download/skype-for-android/

    Zwykle problemy były w drugą stronę - Skype ZAWSZE działał na wifi,
    jednak czasem był blokowany na 3G przez umowy z operatorami...
    Niedawno w USA dogadali się wreszcie i Skype działa też przez 3G.
    Nasz kolega używa "3" więc pewnie siedzi gdzieś w UK - tam może być
    dziwnie, ale nie sądzę - raczej kolega Uni jest jakiś dziwnie "sprytny".