  • Data: 2013-04-12 08:21:50
    Temat: Re: Anatomia upadku hdd
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-11 18:13, qwerty pisze:

    > To zależy od dnia. Osobisty rekord to zapis 1,5 TiB/dzień.

    LOL, to powiedz mi co na tym twoim WD7500BPKT o którym pisałeś robisz,
    że na dysku 0,75 TB zapisujesz 1,5 TiB w ciągu dnia, czyli robisz zapis
    1650 GB na 750 GB dysku/doba. To jest x2,2 pojemność dysku - pochwal się
    do czego wykorzystujesz ten dysk w laptopie poza bawieniem się w
    dd if=/dev/urandom of=/dev/sda bs=1M
    i narzekaniem "SSD to jezd zuo, bo sie zurzywa".
    To by rzucało nowe światło na grupowych SSD haterów - dla normalnego
    używania 128-256 GB SSD w laptopie czy 64GB SSD na system + macierz HDD
    w desktopie sprawdzają się doskonale, o ile oczywiście to nie jest za
    przeproszeniem jakieś OCZ Agility 3 itp badziewie skopane w pośpiechu
    przez producenta.

    Jakoś nie wyobrażam sobie normalnych zastosowań wymagających zapisu 1650
    GB na 750 GB dysku dziennie w laptopie, ba nawet w dektopie mały SSD na
    system i macierz 4x 1TB RAID0 na HDD mechanicznych 3,5"7200 RPM
    wyciągającą blisko 500 MB/s w zapisie liniowym nie przypominam sobie bym
    zbliżył się chociaż do zapisu takiej ilości danych w ciągu doby na
    macierzy.

    --
    /MB