-
X-Received: by 2002:a25:918e:: with SMTP id w14mr9000095ybl.154.1576834023458; Fri,
20 Dec 2019 01:27:03 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:918e:: with SMTP id w14mr9000095ybl.154.1576834023458; Fri,
20 Dec 2019 01:27:03 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin.
stu.neva.ru!aioe.org!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me
.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!g89no10726252qtd.0!news-out.googl
e.com!w29ni146qtc.0!nntp.google.com!g89no10726245qtd.0!postnews.google.com!goog
le-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 20 Dec 2019 01:27:02 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5dfc8840$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com;
posting-host=2405:6580:3240:0:c1e0:bf06:8a62:12b3;
posting-account=FEL4ugoAAAAhsV05j1oygHxFWhKp9wAn
NNTP-Posting-Host: 2405:6580:3240:0:c1e0:bf06:8a62:12b3
References: <5df9db28$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <qte49d$kqr$1@gioia.aioe.org>
<5dfc8840$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Analiza emisji spalin
From: j...@j...org
Injection-Date: Fri, 20 Dec 2019 09:27:03 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 3200
X-Received-Body-CRC: 3098165998
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668642
[ ukryj nagłówki ]On Friday, December 20, 2019 at 5:37:23 PM UTC+9, Tomasz Pyra wrote:
> W dniu 2019-12-18 o 22:04, Poldek pisze:
>
> > Prywatni busiarze wycinają DPFy z busów posiadających Euro 5-6.
> > Jakim trzeba być człowiekiem, żeby zrobić coś takiego?
>
> Stare i zużyte silniki diesla (głównie chodzi o wyeksploatowany układ
> wtryskowy) generują bardzo duże ilości sadzy.
> Tak duże że DPF szybko zatyka się powstałym w procesie wypalania popiołem.
>
> W sprawnym silniku cały taki cykl zapchania DPF trwałby setki tysięcy
> kilometrów.
> W trupie trwa kilkanaście, max kilkadziesiąt tysięcy.
>
> Dlatego w niesprawnym dieslu, czyszczenie (czy nawet wymiana) DPF pomaga
> tylko na chwilę.
>
> A ponieważ ceny regeneracji układu wtryskowego są wysokie, do tego to
> nie jest powszechna wiedza, że przyczyną zapychania się DPF jest
> zazwyczaj problem z układem wtryskowym, to taki właściciel wycina DPF i
> tak jeździ.
> Oczywiście dymiąc i robiąc syf.
I co na to miłościwie panujący rząd? "Niech będą pochwaleni ci, którzy wycinają
filtry DPF, niech Polacy umierają na raka":
https://www.bankier.pl/moto/rzad-bierze-sie-za-emisj
e-spalin-nowe-wymogi-na-stacjach-kontroli-pojazdow-2
522/
Nie będzie kary za wycięcie DPF-u. Posłowie odrzucili projekt przepisów
Propozycja nowelizacji nie wejdzie jednak w życie. Sejm odrzucił ją w pierwszym
czytaniu
- głównie głosami posłów Prawa i Sprawiedliwości.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.19 10:30 j...@j...org
- 20.12.19 10:40 p...@g...com
- 20.12.19 22:37 wowa
- 21.12.19 06:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera