  • 11. Data: 2012-03-19 07:50:16
    Temat: Re: Amerykanie są jednak dziwni...
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-18 23:52, J.F. pisze:

    > No, poczekamy zobaczymy - jesli nei zrobili naprawy naprawde fachowo, to te
    > ekrany moga wkrotce zgasnac .

    Wy się jakimiś ekranami przejmujecie a takie auto to może na wylot
    przegnić :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 12. Data: 2012-03-19 08:59:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 07:50:16 +0100, Grejon napisał(a):

    > Wy się jakimiś ekranami przejmujecie a takie auto to może na wylot
    > przegnić :)

    Przegnije na wylot za 5 lat.
    A ekrany moga zgasnac jutro, i nie wiadomo czy silnik potem ruszy :-)

    J.

  • 13. Data: 2012-03-19 09:03:48
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    > ... bardzo ekologiczna metoda utylizacji samochodów.

    Przypomnij mi, jak sie spotkamy kiedys, to opowiem Ci o utylizacji "starego"
    BMW "szefa" mojego oddzialu fabryki :-)

    --
    Axel

  • 14. Data: 2012-03-19 09:10:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 01:13:18 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > U nas, w Krakowie

    U nas na szczecie 14-letnia corolla tez juz nie majatek.
    Przewody hamulcowe, paliwowe, sorzyskiwaczy, wspomaganie kierownicy - i
    powoli serwis staje sie nieoplacalny :-)

    Sierra wiedziala ze po pierwszej awarii pojdzie pod zgniatacz ... wiec
    tylko na jakies drobnice sie odwazyla :-)

    > w USA znajomi mają dziwne podejście do samochodów, za coś dobre uważają
    > 11letnie BMW, a w kryzysie zmieniają stare m3 (2004) (złom że hej,
    > w mojej opinii) na subaru impreza bo się w oczy nie rzuca
    > i strasznie tanie jest (ta mocna wersja ze złotymi kołami).

    Ale nie zlomuja - moze po prostu warunki sa takie ze dobry moment na zmiany
    - subaru tanie, bmw chwilowo drogie.

    > jeszcze raz, te bmw - bo to mnie szokuje z jakim podziwem na to
    > patrzą (nawet niskie modele), coś prawie jak by maserati jechało.
    > a średni amerykaniec (programmer) to takie stare co tydzień może
    > kupować.

    Na tym polega sila marki - ludzie wiedza ze auto dla bogatych.
    Poza tym jak patrza to mysla ze kupil nowe w salonie :-)

    > jakiej naprawy ? na złom szło :) dla jaj wysuszyli otwierając okna
    > i drzwi, i odpalił, jeździł, świecił - to było z 7mieś temu, pewnie
    > na kawałki rozebrane

    No i mozliwe ze bardzo dobrze zrobili, bo wysuszyc tak calkiem elektroniki
    sie nie da, kiedys zardzewieje i auto na autostradzie stanie, albo co
    gorsza nie da sie zgasic :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-03-19 09:25:52
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-03-19 09:10, J.F. pisze:
    > U nas na szczecie 14-letnia corolla tez juz nie majatek.
    > Przewody hamulcowe, paliwowe, sorzyskiwaczy, wspomaganie kierownicy - i
    > powoli serwis staje sie nieoplacalny :-)

    Ale co to znaczy nieopłacalny serwis?
    Znaczy się, droższy... niż co?

  • 16. Data: 2012-03-19 09:43:13
    Temat: Odp: Amerykanie są jednak dziwni...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jk6qig$8d7$...@n...ipartners.pl...

    > Ale co to znaczy nieopłacalny serwis?
    > Znaczy się, droższy... niż co?

    Np. niż wartość auta przed serwisem.

  • 17. Data: 2012-03-19 09:45:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 09:25:52 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Ale co to znaczy nieopłacalny serwis?
    > Znaczy się, droższy... niż co?

    Drozszy niz cena mlodszego auta, sprawnego :-)

    J.

  • 18. Data: 2012-03-19 10:03:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 18 Mar 2012 20:35:30 +0100, DoQ wrote:

    > No dobrze, ale po co dymić skoro można w 2 minuty zrobić z tego
    > samochodu bezużyteczną kostkę?

    Trudno powiedzieć... Może z kostki da się wydłubać blok silnika albo
    skrzynię.

    Oni dolewają coś do oleju żeby przed złomowaniem zatrzeć silnik i skrzynię.

  • 19. Data: 2012-03-19 10:39:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-19 10:03, Tomasz Pyra pisze:

    > Trudno powiedzieć... Może z kostki da się wydłubać blok silnika albo
    > skrzynię.
    >
    > Oni dolewają coś do oleju żeby przed złomowaniem zatrzeć silnik i skrzynię.

    Zlewają olej i zastępują go szkłem wodnym. Potem tylko pozostaje
    zagotować to "smarowidło". Ot co.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2012-03-19 10:41:28
    Temat: Re: Amerykanie s? jednak dziwni...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-19 09:03, Axel pisze:
    > "DoQ"<p...@g...com> wrote in message
    >
    > Przypomnij mi, jak sie spotkamy kiedys, to opowiem Ci o utylizacji "starego"
    > BMW "szefa" mojego oddzialu fabryki :-)

    Ej, nie bądź świnia. Daj się innym też pośmiać. :)