  • Data: 2014-08-05 05:25:49
    Temat: Re: Amazon Fire
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:lrkbkr$euo$1@dont-email.me...
    > Ktoś tu posiada ten nowy telefon od Amazona?
    > http://www.amazon.com/Fire_Phone_13MP-Camera_32GB/dp
    /B00EOE0WKQ

    > Wygląda ciekawie... macie jakieś opinie z pierwszej ręki?
    >
    > Najbardziej mi się podoba guzik do kamery/aparatu foto,
    > który w tym smartfonie jest podobno zawsze gotowy do
    > focenia - ciekawe czy rzeczywistość jest zgodna z reklamą.
    >
    > W smarfonach które do tej pory używałem jednak traci
    > się te kilka sekund zanim aparat jest gotowy do cyknięcia.

    Artykuł z czerwca na temat tego telefonu po polsku:
    http://pclab.pl/news58276.html

    Może powinienem sobie go kupić? :-)
    Ale co z tym ekosystemem - nawet to nie jest pełny Android :-(

    Jest tam Endomondo? Skype? Inne typowe aplikacje?
    Czy coś się ostatnimi laty zmieniło w tym Amazonowym
    sklepie z appkami? Parę lat temu jak miałem Kindle Fire
    to było bardzo cieniutko z aplikacjami w porównaniu do
    pełnego Androida, nie mówiąc już o AppStore dla iOS.