  • Data: 2009-02-15 20:05:03
    Temat: Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    MH wrote:
    > CZY KTOŚ MI POWIE , ŻE TO
    > JEST LOGICZNE I INTUICYJNIE WYCZUWALNE !!??

    Jest. Nie biadol - to naprawde dobry soft. A ze nie masz z nim _zadnego_
    doswiadczenia ani nie przeczytales nic, ani na kursach nie byles - to
    masz rezultat. Z czasem przejdzie ;-)

    > Przypisanie footprintów.. Problem jak wyżej , próbuję innej metody ,
    > opisanej w TU0115.PDF , a mianowicie Tools=>Parameter Manager.

    Wyswietl se tabelke 'Edit all objects', posortuj jak chcesz, uzyc
    'inteligent paste' i po ptokach.

    > Wyświetla się
    > kupa kolumn z parametrami które gówno kogo obchodzą , ale oczywiście parametru
    > Footprint nie ma.

    Jak czytam Twoje posty, to mam wrazenie ze czesc rzeczy chcesz robic od
    'dupy strony'. Po co? Wiem... przyzwyczajenia z Orcada ;-(

    j.w. - marudzisz, ale Ci przejdzie ;-)

    --
    Jerry1111