  • Data: 2009-02-15 21:30:39
    Temat: Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!
    Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale trochę nie rozumiem, to po co się kolega męczy...kolega sobie pracuje w
    > orcadzie, albo tam innym eagle i po problemie.

    Eagle'a nie znam , na Orcadzie (DOS'owym) robię od 15 lat.. I nie są to duperele ,
    PCB 2/4/6 warstwowe. Obecnie robię projekt z wykorzystaniem BGA. "Nowoczesne"
    systemy CAD mają dobre biblioteki i dość dobry Fanout.. Dlatego teraz się męczę
    przy gównianych problemach.

    > Ja tam osobiście w orcadzie też robiłem (jakieś 20 lat temu) , dzisiaj
    > trudno mi sobie wyobrazić zrobienie czegoś innym softem niż Altium,

    Czyżby szczegółowo opisane przeze mnie problemy nie były prawdą ??

    MH