  • 1. Data: 2011-07-24 21:46:39
    Temat: Alternatywnie z Poznania do Gorzowa
    Od: "Maciej &#039;Gawronik&#039; Gawroński" <m...@w...pl>

    Witam,
    Dawno mnie tu na pms już nie było, więc niektórzy powiedzą "Wszelki duch..." ;)
    Tych zatem witam szczególnie gorąco :)
    Ale ad rem...
    Plan jest taki, że jedziemy na Wolin :) Do Nowego Tomyśla A2. Potem dalej
    kawałek DK2 i w Miedzichowie w górę DW160 do Gorzynia i dalej na Gorzów by potem
    S3 na Szczecin uderzyć. Chcę jednak uniknąć DK24 do Skwierzyny i potem DK3 do
    Gorzowa. W szczycie sezonu i w dodatku w weekend (a tak będziemy jechać) ruch
    będzie ogromny, a oba odcinki dróg dość wąskie (brak osławionych szerokich
    poboczy" ;) ).
    No i teraz pomysł mam taki:
    Z Gorzynia dalej kawałek DW160 do Międzychodu. Dalej skrajem Puszczy Noteckiej i
    wzdłuż Warty DW199 na obrzeża Skwierzyny i dalej DW159 i DW158 do Gorzowa.
    Co o tym myślicie, jak na tym odcinku wyglądają te drogi - w sensie jaka
    nawierzchnia (czy bardzo dziurawa, czy w dobrym stanie), czy nie są jakoś
    szczególnie wąskie (da radę wyprzedzić kombajn albo traktor z przyczepą? ;) ),
    jakie natężenie i rodzaj ruchu (maszyny rolnicze i leśne, czy może same sarenki
    skrajem przemykające)?
    Za wszelkie uwagi / informacje / pomysły / whatever z góry dziękuję :)

    Pozdrawiam.
    --
    Maciej 'Gawronik' Gawroński
    Grodzisk Maz.

  • 2. Data: 2011-07-24 22:36:58
    Temat: Re: Alternatywnie z Poznania do Gorzowa
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej &#039;Gawronik&#039; Gawroński"
    <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > sarenki
    > skrajem przemykające)?
    > Za wszelkie uwagi / informacje / pomysły / whatever z góry dziękuję :)

    DW199 z Międzychodu do Skwierzyny tylko na mapie ładnie wygląda. W
    rzeczywistości to dziurawa i wąska droga (w wioskach bruk). Dodatkowo
    wybierając ten wariant musisz jeszcze prawie cały Gorzów zwiedzić chcąc
    wyjechać na S3. O wiele szybciej dojedziesz DK24 do Skwierzyny (raczej się
    nie korkuje nawet w weekendy) i dalej DK3 do Gorzowa (do Brzozowca jest
    szeroka), uważaj jedynie na FR bo często są załadowane, a od Skwierzyny do
    Gorzowa masz ich sztuk 6. Na samym wlocie do Gorzowa wbijasz na obwodnice i
    do Goleniowa jedziesz sobie komfortowo. Dalej się nie orientuje, ale jakieś
    remonty tam chyba są i lepiej wybrak wariant przez Stepnicę

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2011-07-25 12:56:49
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 24 Jul 2011 22:36:58 +0200, Leszek Kowalski napisał(a):

> [...]
    > wyjechać na S3. O wiele szybciej dojedziesz DK24 do Skwierzyny (raczej
    > się nie korkuje nawet w weekendy) i dalej DK3 do Gorzowa (do Brzozowca
    Albo odbić na rondzie na Santok. Z tym zwiedzaniem G nie przesadzaj -
    droga jest całkiem fajna.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski