    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Alternatywne tusze do drukarek - aktualizacja
    Date: Mon, 27 Apr 2020 16:22:56 +0200

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 2

    >podziwiam hojność osób kupujących oryginały:)))
    >za 400 masz 2 komplety tonerów do brothera kolorowego, gdzie jeden
    >komplet wystarcza na 1000-1500 stron
    >albo 40 tonerów do starego xeroxa 3010(?), gdzie jeden wystarcza na
    >1k stron:)

    Co by nie mowic, laserowka i atramentowka maja rozne cechy i nie
    zawsze sa zamienne.

    A po jednym nieudanym zakupie mozna sie przeprosic z oryginalami.

    No i ciagle mamy kwestie HP kontra reszta swiata - toner do HP drogi,
    ale zawiera walek.
    Walek w Brotherze wytrzymuje 20 tys stron. Albo i nie.

    Cartridge do HP zawiera glowice, inne drukarki maja glowice osobną,
    ale jak zaschnie ... to drukarka do wyrzucenia.

    J.