    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Alternatywa dla modemu Huawei e160e
    Date: Sat, 07 Jun 2014 01:55:16 +0200

    On Fri, 06 Jun 2014 22:40:44 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >Obojętnie jaki modem wstawisz w miejsce e160 będzie podobnie. tzn może
    >być troszkę lepiej, ale nie dużo. możesz jednak zainwestwoać 10zł w
    >przedłużacz usb i dzięki niemu przykleić modem do okna albo wyrzucić za
    >okno - wtedy różnica będzie niebo a ziemia. jak masz alergię na kable,
    >to kup zte mf60, (bezprzewodowy modemgsm/wifi) i również zamontuj na
    >oknie lub za oknem

    Modemów/ruterów Zte nie polecam, w porónaniu z Huawei mają mniejsze
    możliwości konfiiguracji i niedorobione oprogramowanie. Jak dla mnie
    zdecydowanie modemy Huawei. Na dzień dzisiejszy nie opłaca się kupować
    modemu bez lte. Te które są polecane na dzień dzisiejszy oczywiście z
    lte to: E3276 albo E3272 ewentualnie starszy model E398.
    Jeśli nie zależy ci na LTE to zdecydowanie można polecić Huawei E3131.