  • 51. Data: 2012-11-26 19:47:50
    Temat: Re: Alternatywa dla iTunes
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Nov 2012 08:49:32 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):
    > Ja pisałem o _konkretnym_ koncercie. O tak: "No ale jak widziałeś to
    > znajdź w tym Amazonie płytę z koncertu Dire Straits z 1985 roku w
    > amfiteatrze Salomona w Jerozolimie."
    >
    > Ty tego nie znalazłeś choć wcześniej twierdziłeś że można.
    [...]
    > A ja nie mam zamiaru słuchać _innego_ koncertu - interesuje mnie ten
    > konkretny z którego zresztą nagranie mam.

    Macku, ale tak szczerze - co na tej plycie jest takiego unikalnego,czego
    nie mozna odsluchac z innych plyt ? :-P

    J.

  • 52. Data: 2012-11-27 03:16:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:

    > Nie przesadzasz trochę? Nie będzie przecież facet piłował tych desek
    > przez cały boży dzień. Każdy ma kiedyś fajrant, nawet w tartaku.
    > ATSD to chyba naprawdę kryzys w tych USA? Żeby Polak po tylu
    > latach w Stanach jeździł za pracą do Kanady? Fiu, fiu...

    Ha ha ha... Ale Ci sie humor wyostrzył :)
    Ale faktem jest ze wyciagi zamykaja o 16-ej a potem już z nartami możesz
    sobie skoczyć.

  • 53. Data: 2012-11-27 08:56:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-26, o godz. 19:47:50
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > [...]
    >
    > Macku, ale tak szczerze - co na tej plycie jest takiego
    > unikalnego,czego nie mozna odsluchac z innych plyt ? :-P

    Nietypowe wykonanie "Brothers ina Arms" plus teledysk zmontowany z
    materiałów nieemitowanych od koncertu.

    Zdrówko

  • 54. Data: 2012-11-27 15:46:34
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Tue, 27 Nov 2012 02:16:03 +0000 (UTC), Pszemol wrote:

    > Ha ha ha... Ale Ci sie humor wyostrzył :)

    Rośnie się... :-]

    > Ale faktem jest ze wyciagi zamykaja o 16-ej a potem już z nartami możesz
    > sobie skoczyć.

    O szesnastej już... Czyli praca na jedną zmianę. Wszędzie dzisiaj to samo:
    możliwości produkcyjne są, ale nie ma komu tych desek sprzedać...
    Kryzys, kryzys...

    --
    Dariusz Laskowski
    darlas at post.pl