  • 41. Data: 2012-11-22 20:26:15
    Temat: Re: Alternatywa dla iTunes
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-21, o godz. 07:29:47
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > Tego akurat nie widziałem, ale są inne z koncertów DS.

    Zaprawdę emejzing: nie ma tego co ja potrzebuję to mogę sobie kupić
    inne. W końcu nie muszę słuchać i oglądać tego co mi się podoba i co
    jest moją własnością - powinienem słuchać i oglądać to co chce mi Apple
    czy Amazon sprzedać. Świat emejzingu jest jednak prosty. Chyba za
    prosty dla mnie...

    Zdrówko

  • 42. Data: 2012-11-22 21:03:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 22 Nov 2012 20:26:15 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> [...]
    > inne. W końcu nie muszę słuchać i oglądać tego co mi się podoba i co
    > jest moją własnością - powinienem słuchać i oglądać to co chce mi Apple

    Naprawde spodziewales się innego rozwoju dyskusji? :-)
    Przeciez ,,nie potrzebujesz tego, ale...'' to jeden z kanonicznych argumentow
    jabłkowych (chyba drugi po ,,nie stac cie'').

    > Świat emejzingu jest jednak prosty. Chyba za prosty dla mnie...

    On generalnie jest dla niewiele wymagajacych. ;-)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 43. Data: 2012-11-22 21:54:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > jest moją własnością - powinienem słuchać i oglądać to co chce mi Apple
    > czy Amazon sprzedać. Świat emejzingu jest jednak prosty. Chyba za

    Nie histeryzuj - pisałeś że nie ma z koncertów, ja widziałem więc
    zapytałem czego szukasz - akurat tego co chciałeś nie znalazłem.
    Reszta to Twoje jakieś wymysły na temat emejzingu...

  • 44. Data: 2012-11-26 08:49:32
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-22, o godz. 14:54:07
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Nie histeryzuj - pisałeś że nie ma z koncertów, ja widziałem więc
    > zapytałem czego szukasz - akurat tego co chciałeś nie znalazłem.
    > Reszta to Twoje jakieś wymysły na temat emejzingu...

    UPszemolu:

    Ja pisałem o _konkretnym_ koncercie. O tak: "No ale jak widziałeś to
    znajdź w tym Amazonie płytę z koncertu Dire Straits z 1985 roku w
    amfiteatrze Salomona w Jerozolimie."

    Ty tego nie znalazłeś choć
    wcześniej twierdziłeś że można . O tak: "Ktorych nie mozesz kupic? Bo
    widzialem kilka plyt z koncertow na amazonie..".

    Po czym sam zauważyłeś że jednak jakoś to czego ja szukam tam nie ma:
    "Tego akurat nie widziałem, ale są inne z koncertów DS."

    A ja nie mam zamiaru słuchać _innego_ koncertu - interesuje mnie ten
    konkretny z którego zresztą nagranie mam. Więc nie rzucaj się że
    widziałeś inne koncerty bo ja chcę ten konkretny - nie przekręcaj tego
    co napisałem i co Ci powyżej ponownie zacytowałem.

    Zdrówko

  • 45. Data: 2012-11-26 14:43:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > widziałeś inne koncerty bo ja chcę ten konkretny - nie przekręcaj tego
    > co napisałem i co Ci powyżej ponownie zacytowałem.

    Odnosiłem sie do Twojej ogolnej wypowiedzi o koncertach DS która wyslales
    dzien wczesniej niz ta o konkretnym koncercie Dire Straits z 1985 roku.

  • 46. Data: 2012-11-26 14:46:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-26, o godz. 13:43:27
    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > Odnosiłem sie do Twojej ogolnej wypowiedzi o koncertach DS która
    > wyslales dzien wczesniej niz ta o konkretnym koncercie Dire Straits z
    > 1985 roku.

    Z wątkowania i Twoich odpowiedzi wynika całkiem co innego. Ale już
    przywykłem że nie przyznasz się do błędu tylko będziesz kluczył i
    odwracał kota ogonem.

    Zdrówko

  • 47. Data: 2012-11-26 14:49:47
    Od: atm <...@v...pl>

    > Odnosiłem sie do Twojej ogolnej wypowiedzi o koncertach DS która wyslales
    > dzien wczesniej niz ta o konkretnym koncercie Dire Straits z 1985 roku.

    Pszemol, mozesz wyjasnic dlaczego chce Ci sie "kopac pod stolem" o
    bzdury telefoniczne bedac w Kanadzie na desce?
    To naprawde takie ekscytujace?
    Czasem tutaj cos napisze ale traktuje to z reguly jako chwile przerwy w
    pracy. Nie wyobrazam sobie gdzies outdoorowac i strugac posty na grupe,
    choc oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze sa rozne upodobania i potrafie to
    uszanowac.

  • 48. Data: 2012-11-26 16:53:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Pszemol, mozesz wyjasnic dlaczego chce Ci sie "kopac pod stolem" o bzdury
    > telefoniczne bedac w Kanadzie na desce?
    > To naprawde takie ekscytujace?

    Nie, raczej nałóg :)

> [...]
    > choc oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze sa rozne upodobania i potrafie to uszanowac.

    Mi jedno drugiemu w niczym nie przeszkadza... Obudzilem sie o 6 rano,
    ciemno jeszcze, sniadanie w hotelu dopiero o 8... Sam rozumiesz :) Ale już
    wychodzę, czas pobawic sie trochę na śniegu. Mrozik jest fajny w Banff,
    śnieg fajnie skrzypiał pod butami jak wynosiłem narty i deskę do auta,
    będzie fajnie! Odezwe się wieczorem - może napiszę coś siedzac w jacuzzi,
    byle by mi się iPhone nie utopił ;)

  • 49. Data: 2012-11-26 16:56:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > Z wątkowania i Twoich odpowiedzi wynika całkiem co innego. Ale już
    > przywykłem że nie przyznasz się do błędu tylko będziesz kluczył i
    > odwracał kota ogonem.

    Nie pisales nic wczesniej ogólnie o koncertach DS zanim o tym z Jeruzalem
    wspomniałeś?

  • 50. Data: 2012-11-26 18:36:04
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Mon, 26 Nov 2012 14:49:47 +0100, atm wrote:

> [...]
    > pracy. Nie wyobrazam sobie gdzies outdoorowac i strugac posty na grupe,
    > choc oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze sa rozne upodobania i potrafie to

    Nie przesadzasz trochę? Nie będzie przecież facet piłował tych desek
    przez cały boży dzień. Każdy ma kiedyś fajrant, nawet w tartaku.
    ATSD to chyba naprawdę kryzys w tych USA? Żeby Polak po tylu
    latach w Stanach jeździł za pracą do Kanady? Fiu, fiu...

    --
    Dariusz Laskowski
    darlas at post.pl

    <http://RadioJAZZ.FM/>