  • 31. Data: 2012-11-17 23:06:11
    Temat: Re: Alternatywa dla iTunes
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Nov 2012 21:48:23 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
    > BTW, czy to jest az taka egzotyka, ze sobie na najblizszym komputerze
    > robie mp3 ze swiezo zakupionego CD, zeby moc go posluchac w drodze do
    > domu?

    ... tak ?
    Kupowac, konwertowac, kopiowac, jak przeciez mozna sciagnac z internetu
    gotowe :-)

    J.

  • 32. Data: 2012-11-18 17:46:17
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F. wystukał, co następuje:

    > ... tak ?
    > Kupowac, konwertowac, kopiowac, jak przeciez mozna sciagnac z internetu
    > gotowe :-)

    *KUPIĆ* z internetu - to jest jedyna słuszna droga w świecie ogryzka...

  • 33. Data: 2012-11-18 18:34:02
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 18 Nov 2012 16:46:17 +0000 (UTC), W wrote:
    > J.F. wystukał, co następuje:

    > *KUPIĆ* z internetu - to jest jedyna słuszna droga w świecie ogryzka...

    Może ciezko w to uwierzyc, ale jest muzyka ktorej nie ma tak w p2p jak w
    itunes czy innych amazonach :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 34. Data: 2012-11-18 18:38:58
    Od: W <w...@w...pl>

    Michal Tyrala wystukał, co następuje:

    > Może ciezko w to uwierzyc, ale jest muzyka ktorej nie ma tak w p2p jak w
    > itunes czy innych amazonach :-)

    Mnie nie, Tobie nie, 100%-1 grupy nie... Tylko jedna persona ma z
    uwierzeniem problem ;-p

  • 35. Data: 2012-11-18 19:09:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2012 17:34:02 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Może ciezko w to uwierzyc, ale jest muzyka ktorej nie ma tak w p2p jak w
    > itunes czy innych amazonach :-)

    Eee, to jakas wielka egzotyka, nikt tego nie slucha :-)

    J.

  • 36. Data: 2012-11-18 19:46:29
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 18 Nov 2012 19:09:20 +0100, J.F. wrote:

    > Eee, to jakas wielka egzotyka, nikt tego nie slucha :-)

    Uhm, zgadles. Jednak mi to nie przeszkadza, ogolnie w zyciu nie lubie
    podazac z tlumem :-)

  • 37. Data: 2012-11-19 09:27:31
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-18, o godz. 19:09:20
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Eee, to jakas wielka egzotyka, nikt tego nie slucha :-)

    No tak- W sumie np. moje parę płyt z koncertów Dire Straits
    nie do kupienia od przynajmniej 15 lat to egzotyka. ;-)

    Zdrówko

  • 38. Data: 2012-11-20 06:01:27
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:

    > No tak- W sumie np. moje parę płyt z koncertów Dire Straits
    > nie do kupienia od przynajmniej 15 lat to egzotyka. ;-)

    Ktorych nie mozesz kupic? Bo widzialem kilka plyt z koncertow na
    amazonie...

  • 39. Data: 2012-11-20 09:28:40
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-20, o godz. 05:01:27
    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > Ktorych nie mozesz kupic? Bo widzialem kilka plyt z koncertow na
    > amazonie...

    Do tego że Ty widziałeś to czego nie widział nikt inny zdążyłem się
    przyzwyczaić. No ale jak widziałeś to znajdź w tym Amazonie płytę z
    koncertu Dire Straits z 1985 roku w amfiteatrze Salomona w Jerozolimie.
    Chętnie kupię kilka sztuk na prezenty.

    Zdrówko

  • 40. Data: 2012-11-21 14:29:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

> [...]
    > przyzwyczaić. No ale jak widziałeś to znajdź w tym Amazonie płytę z
    > koncertu Dire Straits z 1985 roku w amfiteatrze Salomona w Jerozolimie.

    Tego akurat nie widziałem, ale są inne z koncertów DS.