  • 21. Data: 2012-11-16 18:43:23
    Temat: Re: Alternatywa dla iTunes
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 16 Nov 2012 18:20:57 +0100, Latet wrote:

    > A o tym nie słyszałeś? http://pl.wikipedia.org/wiki/Dozwolony_u%C5%BCytek

    Nie zlapales. Wgrywanie swoich plikow jest złe (bo są z definicji
    kradzione). Masz je kupic w czymstam-storze :-)

    PS. To jest fascynujace, jak oni są perfekcyjnie zindoktrynowani.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 22. Data: 2012-11-17 00:16:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Latet" <l...@l...pl> wrote in message

    > A o tym nie słyszałeś? http://pl.wikipedia.org/wiki/Dozwolony_u%C5%BCytek

    Tak, słyszałem. Na który artykuł tej ustawy się powołujesz? Może Art 35? :-)

  • 23. Data: 2012-11-17 00:23:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > Nie zlapales. Wgrywanie swoich plikow jest złe (bo są z definicji
    > kradzione). Masz je kupic w czymstam-storze :-)

    Nic takiego nie napisałem... Masz urojenia?

    Jednak dla ludzi kupujących taką muzykę metody iTunes są naturalne
    i nie budzą kontrowersji. Nie spędzają oni czasu chodząc po domach
    i zbierając od różnych osób muzykę hurtowo, gigabajtami...

  • 24. Data: 2012-11-17 09:31:13
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 16 Nov 2012 17:23:54 -0600, Pszemol wrote:

    > Nic takiego nie napisałem... Masz urojenia?

    Ha, mam! Nawet je zacytowales:

    Nic takiego nie napisalem, ale jednak napisalem :-) Słodkie :-)

    > Nie spędzają oni czasu chodząc po domach i zbierając od różnych osób
    > muzykę hurtowo, gigabajtami...

    Ej, geniusz. Moj przyklad dotyczyl zdjec. Rozumiem, ze zdjecie wykonane
    wlasnorecznie lustrzanka i wrzucone na i-costam jest z definicji naruszeniem
    copyrighta i user nie ma go sobie wgrywac, tylko kupic w itunes?
    Wiem, nic takiego nie napisalem, ale moze odnies ten caly gulgot powyzej
    do sytuacji j/w, ze zdjeciami. No, dawaj.

    PS. Przepraszam grupe za dokarmianie, ale tak przy weekendzie... ;-)

  • 25. Data: 2012-11-17 10:16:03
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Tak, słyszałem. Na który artykuł tej ustawy się powołujesz? Może Art 35? :-)

    Art. 35 jest napisany wybitnie ogólnikowo i pozostawia ogromne pole do popisu
    dla prawników obu stron w sądzie. Zwłaszcza co do tego, co narusza, a co nie
    narusza czyjeś interesy.

    latet

  • 26. Data: 2012-11-17 14:15:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > to co Wam się nie podoba wywodzi się z praktyk piracenia muzyki i
    > z tego tylko punktu widzenia iTunes Wam coś "utrudnia".''

    No to nie jest to samo co Ty zinterpretowałeś.

    > Nic takiego nie napisalem, ale jednak napisalem :-) Słodkie :-)

    Ale nie napisałem.

> [...]
    > Wiem, nic takiego nie napisalem, ale moze odnies ten caly gulgot powyzej
    > do sytuacji j/w, ze zdjeciami. No, dawaj.

    Na pięciu różnych komputerach możesz sobie synchronizować i-cośtam.

    > PS. Przepraszam grupe za dokarmianie, ale tak przy weekendzie... ;-)

    Grupa to również Ty i ja. Kogo właściwie przepraszasz?

  • 27. Data: 2012-11-17 14:16:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Latet" <l...@l...pl> wrote in message

    > Art. 35 jest napisany wybitnie ogólnikowo i pozostawia ogromne pole do
    > popisu dla prawników obu stron w sądzie. Zwłaszcza co do tego, co narusza,
    > a co nie narusza czyjeś interesy.

    Dlatego nie jest dla mnie takie oczywiste że możesz sobie hurtowo
    kopiować muzykę od kolegi gigabajtami i o tym właśnie pisałem.

  • 28. Data: 2012-11-17 18:35:05
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Dlatego nie jest dla mnie takie oczywiste że możesz sobie hurtowo
    > kopiować muzykę od kolegi gigabajtami i o tym właśnie pisałem.

    Wystarczy 1 piosenka od kolegi, która zniknie przy podłączeniu urządzenia do
    kompa, żeby user poczuł się "zrobiony w bambuko".

    latet

  • 29. Data: 2012-11-17 22:48:23
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 17 Nov 2012 18:35:05 +0100, Latet wrote:

    > Wystarczy 1 piosenka od kolegi, która zniknie przy podłączeniu urządzenia do
    > kompa, żeby user poczuł się "zrobiony w bambuko".

    Gorzej: wystarczy jeden plik by sobie wyczyscic urzadzenie z tego co
    juz tam bylo...

    BTW, czy to jest az taka egzotyka, ze sobie na najblizszym komputerze
    robie mp3 ze swiezo zakupionego CD, zeby moc go posluchac w drodze do
    domu?

  • 30. Data: 2012-11-17 22:57:32
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 17 Nov 2012 07:15:18 -0600, Pszemol wrote:

    > No to nie jest to samo co Ty zinterpretowałeś.

    I to wcale nie oznacza, ze dogranie pliku spoza itunes jest pogwalceniem
    praw autorskich? Rozumiesz chociaz co piszesz?

    > Na pięciu różnych komputerach możesz sobie synchronizować i-cośtam.

    Tak, jasne.

    > Grupa to również Ty i ja. Kogo właściwie przepraszasz?

    Adresaci wiedza :-)