  • 11. Data: 2012-11-14 16:01:03
    Temat: Re: Alternatywa dla iTunes
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Synchronizacja by apple dziala dosc specyficznie. Bedzieszz mial w
    > mobilku to, co na kompie. Chcesz wgrac (masz) 1 kawalek? Bedzie jeden
    > kawalek. To co bylo, a nie ma na kompie, erm... się zsynchronizuje ;-)

    Zaraz... Czy chcesz powiedzieć, że jeśli mam w iPadzie 10 utworów mp3, poczym
    podłączam go do innego kompa, w którym znajduje 1 utwór mp3, który też chcę
    sobie do tego urządzenia wgrać, to zniknie z niego te 10 wgranych wcześniej?
    ROTFL :-))) Nie wierzę, że ktoś mógł coś tak durnego wdrożyć, a ludzie to
    kupują.

    latet

  • 12. Data: 2012-11-14 16:05:53
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-14, o godz. 16:01:03
    "Latet" <l...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    > niego te 10 wgranych wcześniej? ROTFL :-))) Nie wierzę, że ktoś mógł
    > coś tak durnego wdrożyć, a ludzie to kupują.

    To nie jest głupie. To jest emejzing. :-P

    Zdrówko

  • 13. Data: 2012-11-14 16:38:10
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 14 Nov 2012 16:01:03 +0100, Latet wrote:

> [...]
    > sobie do tego urządzenia wgrać, to zniknie z niego te 10 wgranych wcześniej?

    Wlasnie w taki sposob kiedys kolego zniknal prezesowi dosc sporo zdjec z
    ipada. Na szczescie mial te poprzednie na plytkach :-)

    > ROTFL :-))) Nie wierzę, że ktoś mógł coś tak durnego wdrożyć, a ludzie to
    > kupują.

    A zaraz tu wpadnie iClown i wylozy Ci, dlaczego tak jest ok, a tryb usb mass
    storage jest be i smierdzi. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 14. Data: 2012-11-15 19:18:12
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Wlasnie w taki sposob kiedys kolego zniknal prezesowi dosc sporo zdjec z
    > ipada. Na szczescie mial te poprzednie na plytkach :-)

    Nie no, nawet zdjęcia zrobione tym iPadem zniknęły, bo nie było ich na kompie
    podłączonym do tegoś iPada? A skąd tam miały być...? Paranoya.

    latet

  • 15. Data: 2012-11-15 21:20:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Latet" napisał:

    > Nie no, nawet zdjęcia zrobione tym iPadem zniknęły,
    > bo nie było ich na kompie podłączonym do tegoś iPada?
    > A skąd tam miały być...? Paranoya.

    Nie wierzę. Nie wierzę, że nie można zdefiniować kierunku synchronizacji
    i domyślnej akcji w razie konfliktu. Chyba sobie jednak zafunduję tego
    ajfona w ramach styczniowego recyrografu, bo to wszystko, co czytam,
    wygląda mi na jakiś czarny pi-ar. Rzeczywistość nie może być aż tak
    okrutna. Niczym niewierny Tomasz sam muszę dotknąć ran jego.

    JoteR

  • 16. Data: 2012-11-16 08:48:18
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-11-15, o godz. 21:20:39
    "JoteR" <j...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > wszystko, co czytam, wygląda mi na jakiś czarny pi-ar. Rzeczywistość
    > nie może być aż tak okrutna. Niczym niewierny Tomasz sam muszę

    Chcesz pożyczyć? Żebyś potem nie musiał męczyć się z emejzingiem do
    kolejnego cyrografu. ;-)

    Zdrówko

  • 17. Data: 2012-11-16 08:59:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Maciek Babcia Dobosz" napisał:

    > Chcesz pożyczyć?

    Nie, dziękuję, przecież dowiedziono, że Ty masz jakiś felerny egzemplarz.
    No chyba, że (co bardziej prawdopodobne, bo ajfon z definicji nie może być
    felerny) nie umiesz go trzymać. Nawet w szufladzie ;->

    > Żebyś potem nie musiał męczyć się z emejzingiem do kolejnego cyrografu.
    > ;-)

    To najwyżej opchnę ten emejzing za... za ile tam poszło "te badziewie"? Za
    4850 zł? ;->
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097

    JoteR

  • 18. Data: 2012-11-16 10:09:18
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 15 Nov 2012 19:18:12 +0100, Latet wrote:

    > Nie no, nawet zdjęcia zrobione tym iPadem zniknęły, bo nie było ich na kompie
    > podłączonym do tegoś iPada? A skąd tam miały być...? Paranoya.

    Hm, wydaje mi się, ze w/w uzywa go raczej jako ramki do ogladania zdjec,
    niz do bezposredniego robienia nim fot, wiec nie powiem Ci jak to jest
    gdy tam juz są zdjecia cykniete samym iUrzadzeniem. Wgrane do ipada
    wczesniej i skasowane z komputera piekne skasowalo.

    PS. Przemus juz byl ewangelizowac czemu to jest takie wspaniale? :-)

  • 19. Data: 2012-11-16 14:39:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

> [...]
    > gdy tam juz są zdjecia cykniete samym iUrzadzeniem. Wgrane do ipada
    > wczesniej i skasowane z komputera piekne skasowalo.

    Zgadza się: iOS i iTunes inaczej traktują zdjęcia wykonane urządzeniem
    które się synchronizuje a inaczej zdjęcia wgrane tam dodatkowo do albummów
    podczas synchronizacji. Żadna akcja iTunes nie skasuje tego co utworzyłeś
    w urządzeniu - iTunes możesz dodać to co masz na komputerze, dlatego
    nic nie "ginie" bo idea jest taka, że telefon nie jest do archwizowania
    tylko
    do chwilowego przenoszenia ze sobą tego co aktualnie potrzebne...
    Synchronizacja na innym komputerze daje na urządzeniu przenośnym
    obraz tego co jest na innym komputerze. Jeśli oba komputery są Twoje
    (w sensie dodania ich do listy 5 urządzeń podłączonych do Twojego konta)
    to możesz przenosić między tymi urządzeniami zakupy muzyki, applikacji
    itp i miec wszystko na wszystkich komputerach.
    Generalnie idea dla ludzi którzy przestrzegają praw (copyright) i to co Wam
    się nie podoba wywodzi się z praktyk piracenia muzyki i z tego tylko punktu
    widzenia iTunes Wam coś "utrudnia".

  • 20. Data: 2012-11-16 18:20:57
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Generalnie idea dla ludzi którzy przestrzegają praw (copyright) i to co Wam
    > się nie podoba wywodzi się z praktyk piracenia muzyki i z tego tylko punktu
    > widzenia iTunes Wam coś "utrudnia".

    A o tym nie słyszałeś? http://pl.wikipedia.org/wiki/Dozwolony_u%C5%BCytek

    latet