    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Alternatywa dla iTunes
    Date: Fri, 16 Nov 2012 07:39:20 -0600

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnkac0lu.48s.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Hm, wydaje mi się, ze w/w uzywa go raczej jako ramki do ogladania zdjec,
    > niz do bezposredniego robienia nim fot, wiec nie powiem Ci jak to jest
    > gdy tam juz są zdjecia cykniete samym iUrzadzeniem. Wgrane do ipada
    > wczesniej i skasowane z komputera piekne skasowalo.

    Zgadza się: iOS i iTunes inaczej traktują zdjęcia wykonane urządzeniem
    które się synchronizuje a inaczej zdjęcia wgrane tam dodatkowo do albummów
    podczas synchronizacji. Żadna akcja iTunes nie skasuje tego co utworzyłeś
    w urządzeniu - iTunes możesz dodać to co masz na komputerze, dlatego
    nic nie "ginie" bo idea jest taka, że telefon nie jest do archwizowania
    tylko
    do chwilowego przenoszenia ze sobą tego co aktualnie potrzebne...
    Synchronizacja na innym komputerze daje na urządzeniu przenośnym
    obraz tego co jest na innym komputerze. Jeśli oba komputery są Twoje
    (w sensie dodania ich do listy 5 urządzeń podłączonych do Twojego konta)
    to możesz przenosić między tymi urządzeniami zakupy muzyki, applikacji
    itp i miec wszystko na wszystkich komputerach.
    Generalnie idea dla ludzi którzy przestrzegają praw (copyright) i to co Wam
    się nie podoba wywodzi się z praktyk piracenia muzyki i z tego tylko punktu
    widzenia iTunes Wam coś "utrudnia".