  • Data: 2012-11-22 20:26:15
    Temat: Re: Alternatywa dla iTunes
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-11-21, o godz. 07:29:47
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > Tego akurat nie widziałem, ale są inne z koncertów DS.

    Zaprawdę emejzing: nie ma tego co ja potrzebuję to mogę sobie kupić
    inne. W końcu nie muszę słuchać i oglądać tego co mi się podoba i co
    jest moją własnością - powinienem słuchać i oglądać to co chce mi Apple
    czy Amazon sprzedać. Świat emejzingu jest jednak prosty. Chyba za
    prosty dla mnie...

    Zdrówko