  • Data: 2012-11-26 16:53:33
    Temat: Re: Alternatywa dla iTunes
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Pszemol, mozesz wyjasnic dlaczego chce Ci sie "kopac pod stolem" o bzdury
    > telefoniczne bedac w Kanadzie na desce?
    > To naprawde takie ekscytujace?

    Nie, raczej nałóg :)

    > Czasem tutaj cos napisze ale traktuje to z reguly jako chwile przerwy w
    > pracy. Nie wyobrazam sobie gdzies outdoorowac i strugac posty na grupe,
    > choc oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze sa rozne upodobania i potrafie to uszanowac.

    Mi jedno drugiemu w niczym nie przeszkadza... Obudzilem sie o 6 rano,
    ciemno jeszcze, sniadanie w hotelu dopiero o 8... Sam rozumiesz :) Ale już
    wychodzę, czas pobawic sie trochę na śniegu. Mrozik jest fajny w Banff,
    śnieg fajnie skrzypiał pod butami jak wynosiłem narty i deskę do auta,
    będzie fajnie! Odezwe się wieczorem - może napiszę coś siedzac w jacuzzi,
    byle by mi się iPhone nie utopił ;)