    From: Michał Lankosz <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Alternatywa dla PonyProg2000?
    Date: Tue, 19 Nov 2013 21:57:05 +0100

    W dniu 2013-11-19 19:16, Atlantis pisze:

    > Hmm... Co w takim razie sądzisz o tym?
    > http://allegro.pl/i3702706743.html
    > Sprawdzi się? Jak będzie wyglądała kwestia aktualizacji FW?

    Mowa o tym programatorze:
    http://www.telwis.pl/programator-avrmkii-p-115.html
    Pytaj sprzedawcę o te aktualizacje firmware wprost z AS. Według mnie to
    dalej taki sam klon mkII, tylko producent opisuje jak za pomocą FLIP'a
    wgrać odpowiednie oprogramowanie. Co gorsza może być przez producenta
    trochę zmodyfikowane przez co trudniej będzie kompilować na własną rękę
    aktualne wersje gdy producent położy lagę na dostarczanie aktualizacji.
    W tym programatorze nie podoba mi się to gniazdo. Powinno być 10 lub 6
    pin standardowe do ISP przynajmniej. Jak sobie nie zrobisz specjalnie
    pod ten programator taśmy to przez tą oryginalną "miotełkę" będziesz
    miał bajzel przy układzie. Ja mam kilka taśm z wtykami IDC10, które
    pasują mi do STK200 na LPT i do USBASP i mkII - zawsze jakiś pod ręką
    się znajdzie, a jak nie to prosto się zaciśnie. Dla Xmega może bardziej
    krucho z kablami, ale i tak praktycznie nie potrzebuję.

    --
    Michał