  • 1. Data: 2010-05-16 10:36:00
    Temat: Alternatywa dla BlackBerry
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    Witam,
    kiedyś używałem Nokii E71 potem przesiadłem się na BB Bold 9000, i
    jakkolwiek są rzeczy lepiej rozwiązane w Nokii E71, to jednak dla
    kogoś, kto jak ja dużo gada, sms-uje i ciągle potrzebuje dostępu do
    meila lepiej sprawdza się BB- bo jest w sumie proste i bardziej
    niezawodne, czasem toporne, ale mniej się muli.
    Czy nowe telefony z Symbianem lub Androidem są lepsze niż te sprzed
    roku, dwóch?
    Mam akurat możliwość wziąć coś od operatora promocyjnie i nie wiem,
    czy pozostać przy BB czy po-testować coś innego.

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-16 13:02:14
    Temat: Re: Alternatywa dla BlackBerry
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Bartosz Paciorek" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2g2000vba.googlegroups.com...
> [...]
    > Mam akurat możliwość wziąć coś od operatora promocyjnie i nie wiem,
    > czy pozostać przy BB czy po-testować coś innego.

    Ja mam E72 i moim zdaniem działa lepiej niż E71.

  • 3. Data: 2010-05-16 13:10:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 16 May 2010 15:02:14 +0200, Tequila napisał(a):

    > Ja mam E72 i moim zdaniem działa lepiej niż E71.

    a co takiego działa w niej lepiej?

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-05-16 16:18:32
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Waldek Godel wrote:
    > a co takiego działa w niej lepiej?

    Jak to co? Przecież wszyscy wiedzą, co działa "lepiej". Niestabilny i
    zwykle wolniejszy system, gówniane (często, ale nie zawsze) wykończenie,
    mniejsza spacja... same zalety :)

    Jakub

  • 5. Data: 2010-05-16 16:59:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup

    > a co takiego działa w niej lepiej?

    System o 1% mniej muli.
    Radzę tobie - unikaj symbiana.

  • 6. Data: 2010-05-16 17:30:01
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 16 May 2010 18:59:14 +0200, qwerty napisał(a):

    > System o 1% mniej muli.
    > Radzę tobie - unikaj symbiana.

    Mnie tam nic nie muli, E71 akurat działa bardzo dobrze. I nie ma
    bezsensownych udziwnien E72

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-05-17 05:36:54
    Od: Gurupa <g...@g...com>

    > Mnie tam nic nie muli, E71 akurat działa bardzo dobrze. I nie ma
    > bezsensownych udziwnien E72

    Witam, tylko z innego konta.
    Panowie, akurat E71 znam i to jest jedyny telefon, który można
    porównywać z terminalami BB, bo ma zbliżoną funkcjonalność i w miarę
    niezawodnego Symbiana-który jednak z czasem strasznie muli.
    Czy nie ma nic innego, co warto by rozważyć?

  • 8. Data: 2010-05-17 08:58:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 16 May 2010 22:36:54 -0700 (PDT), Gurupa napisał(a):

    > porównywać z terminalami BB, bo ma zbliżoną funkcjonalność i w miarę
    > niezawodnego Symbiana-który jednak z czasem strasznie muli.

    Uaktualnij oprogramowanie, posprzątaj śmieci, wyłączaj wszystkie rezydenty
    - będzie działać nieźle.

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-05-17 11:02:41
    Od: Bartosz Paciorek <b...@g...com>

    > Uaktualnij oprogramowanie, posprzątaj śmieci, wyłączaj wszystkie rezydenty
    > - będzie działać nieźle.
    Wiem, :-) ale w BB te same czynności czyszczące po prostu wielokrotnie
    rzadziej się przeprowadza i większą masę informacji system ogarnia bez
    zacięć.

  • 10. Data: 2010-05-17 11:12:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 May 2010 04:02:41 -0700 (PDT), Bartosz Paciorek napisał(a):

    > Wiem, :-) ale w BB te same czynności czyszczące po prostu wielokrotnie
    > rzadziej się przeprowadza i większą masę informacji system ogarnia bez
    > zacięć.

    bo BB nie jest smartfonem, tylko maszynką na poziomie Nokii 6310i z
    rozbudowaną grafiką. To też ma swoje skutki - negatywne jak się domyślasz.
    Płacisz za to ograniczonym dostępem do oprogramowania, gorszą jego jakością
    i wyższą ceną

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski