eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator samochodowy jako generator wiatrowy?Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
    Date: Sat, 5 Aug 2017 06:50:47 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <om4b6j$2n9$1@dont-email.me>
    References: <597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
    <olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
    <ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
    <1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
    <olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@g...com>
    <olslb0$f7b$1@dont-email.me> <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <om1g71$g7d$8@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <om290a$5dp$3@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <om2jff$b4v$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@g...com>
    <om3m25$6bj$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 5 Aug 2017 11:46:28 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="45c5290e518d931d096eaf261e020893"; logging-data="2793";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+cF8EiWhKZnXcmKrL5rTCI"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:gj+ZlGYJPyWR9GqbOyhJI755wg8=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612129
    [ ukryj nagłówki ]

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    news:51f0283a-b97f-44bd-919a-dc237c79e230@googlegrou
    ps.com...
    > No i fajnie. A potrafisz z tego co podales czyli ilosci energii w
    > akumulatorze i zasiegu policzyc ile energii potrzeba na przejechanie
    > jednego kilometra? Bo jak nie dasz rady to moge policzyc.

    Tego Twojego 0,2kWh na przejechany kilometr nie kwestionuję.

    Kwestionuję to, co obliczyłeś potem: że do poruszania się po
    drogach, ciężka duża Tesla potrzebuje tylko 200W z silnika. :-)))

    I dałeś to za ilustrację/argument na poparcie swojej drugiej
    błędnej tezy, że rowerzysta nie jest w stanie dać z siebie 100W.

    Po prostu pogubiłeś się w różnicach pomiędzy watem jako jednostką
    mocy a watogodziną jako jednostką pracy wykonanej lub energii
    zużytej w jednostce czasu. No i wyszły Ci totalne bzdury...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: